recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000

 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 21:19
Jamen det er godt nok lækkert, jeg havde ellers bestemt mig til Panasonic TX-P42ST50Y, men der var lige en sælger hos Sommer-as, som havde en anden mening og han mente helt klart at jeg skulle vælge Panasonic TX-P42GT50Y, Super service kan jeg sige som altid. Thumbs Up
 
Kampus Jeg har ikke lys nok her til aften jeg tager et nyt i morgen og skifter det ud.


Redigeret af jugglerq - 26-April-2012 kl. 21:24
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 22:05
Hej Juggler hvordna kan det være at du ikke tog et 50", 42" er jo småt i din store stueEmbarrassed
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 22:18
Jamen lyset fra TV skærmen skulle være rigeligt til at tage et foto hvis du har et fast underlag til kameraet
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Hej Juggler hvordna kan det være at du ikke tog et 50", 42" er jo småt i din store stueEmbarrassed
 
Jeg syntes stadig at 42" tommer er rigeligt Embarrassed og det siger min kone også at det er Smile
50 " er bare et stort møbel at få ind i stuen,
bare jeg dog kunne finde nogle test / indstillinger på mit nye TV, skal jeg køre break ind osv.


Redigeret af jugglerq - 27-April-2012 kl. 10:41
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Hej Juggler hvordna kan det være at du ikke tog et 50", 42" er jo småt i din store stueEmbarrassed
 
Jeg syntes stadig at 42" tommer er rigeligt Embarrassed og det siger min kone også at det er Smile
50 " er bare et stort møbel at få ind i stuen,
bare jeg dog kunne finde nogle test / indstillinger på mit nye TV, skal jeg køre break ind osv.
Det er nok en god ide at køre noget break-in. http://www.recordere.dk/download/
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 12:04
Man kan vist sige meget for og i mod "Break-in". Selv har jeg altid praktiseret det, at jeg skruer en smule ned for kontrast og farver. Og skal jeg se en film eller andet med "bjælker", så "Blæser" jeg billedet op til fuldt størrelse. Noget af det slemme er vel faktisk kanallogoer. De kan være svære at komme uden om, men her skifter jeg gerne kanaler ganske ofte. Men sjovt er det ikke de første 150 timerLOL
 
Jeg har den holdning, at hvis TV´et alligevel står tændt, så hvorfor ikke blive brugt til noget brugbart.
 
Og jeg har nu aldrig haft nogen problemer af nogen art, hverken med synlig reintension, og aldrig med burn-in. Og æh... den metode har jeg brugt ved 6 plasmapanelerTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 08:15
Hej! kan du soge noget om hvordan billede kviliteten er  i forhold til LED tv, og evt hvordan 3D  billedet er? overvejer nemlig selv at købe det....
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Mikael nielsen Mikael nielsen skrev:

Hej! kan du soge noget om hvordan billede kviliteten er  i forhold til LED tv, og evt hvordan 3D  billedet er? overvejer nemlig selv at købe det....
 
Jeg syntes at Plasma viser bedre billede i forhold til led endnu, men jeg tror også at det er mit sidste plasma, det næste TV bliver 2 Generation Oled hvis det bliver til at betale. 3D kan jeg ikke afprøve.
mit G50y er bare godt og om 2 mdr bliver det bare super når det er kørt ind.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 17:38
Så fik jeg lidt nyt igen, jeg kom til at sælge min Pioneer BDP-LX52 til en bekendt så nu er han super glad,
Jeg har købt en Panasonic BMP-BDT500, som jeg havde sat til salg fordi lige efter jeg købte den fik jeg et godt tilbud på en Yamaha BD-A1020, men efter at have afprøvet den rigtigt blev jeg rigtig positivt overrasket over denne Panasonic, jeg satte Dark Night på og det jeg så i starten troede jeg var løgn, der hvor de glider ned af rebet, der plejer bagrunden at rykke i billedet, ikke nu den gør det bare helt glidende, jeg troede at det var sådan filmen var optaget men åbenbart ikke, Lyden er også rigtig god i Stereo ligesom min BDP-LX52 var, 5.1 lyder bare godt faktisk med mere fylde, samtidig kan man flytte teksten op og ned, jeg har taget et par billeder der illustrerer det.
 
 
 
 
 
 


Redigeret af jugglerq - 12-Oktober-2012 kl. 18:32
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 17:51
Jamen er der noget bedre, end at blive positivt overrasket Tongue Stort tillykke med grejet - jamen hva så med dine planer om at lytte til CD på den nye OppoTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen er der noget bedre, end at blive positivt overrasket Tongue Stort tillykke med grejet - jamen hva så med dine planer om at lytte til CD på den nye OppoTongue
 
Jamen, sæt nu at den nye Oppo lige er det jeg altid har manglet, jeg må bare være med på en lytter også fordi du jo har en super god cd afspiller at sammenligne med, så jeg er stadig frisk hvis du vil se mig John Beer
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen er der noget bedre, end at blive positivt overrasket Tongue Stort tillykke med grejet - jamen hva så med dine planer om at lytte til CD på den nye OppoTongue
 
Jamen, sæt nu at den nye Oppo lige er det jeg altid har manglet, jeg må bare være med på en lytter også fordi du jo har en super god cd afspiller at sammenligne med, så jeg er stadig frisk hvis du vil se mig John Beer
Jamen selvfølgelig skal du komme Kim - jeg glæder mig meget til at foeslå jer en en "Mødedato"Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu