|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:32 |
|
DR's forbrugermagasin Kontant sætter den 17-03-2009 kl 21.25 skarpt på en del af de fejl forbrugerne oplever ved Yousee's HD bokse.
Snydt af TDC16. mar. 2009 16.44 KontantFremtidens TV kalder TDC-firmaet YouSee deres nye digitale boks. I virkeligheden får du TV-billeder der fryser, høje hyletoner, manglende undertekster og frustrationer hos deres kundeservice! Og moderselskabet TDC er ikke et hak bedre. De opkræver nemlig millioner af kroner for noget kunderne aldrig har bedt om - det hele foregår DISKRET over telefonregningen. Se med når kunderne tager sagen i egen hånd, og find ud af om du også er blevet snydt.. Kilde: DR Kontant Redigeret af Kim Jespersen - 17-Marts-2009 kl. 10:38 |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Allerede oprettet et emne under Yousee Digitalmodtagere. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57340& PN=1&TPN=1&EN=TS Emnet var først oprettet under HTPC-forummet, så nok derfor du ikke har set det, men ingen grund til at have to emner. |
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
Jeg har efterfølgende set at der er en i Yousee forummet, jeg havde set den inden jeg oprettede denne her, hvis den lå i "Udsendelser" og ikke i et teknisk forum
![]() |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
YouSee svar vil da være: Vi har netop udsendt en fw opdatering, så kunderne skal bare opdatere. Så virker alt.... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er lige nøjagtigt det jeg glæder mig til at se, om pladen stadig kører i samme rille som altid, for den med en opdatering der får det til at køre fejlfrit, har jeg også hørt på, da jeg havde den "lille" HD boks. Helt overraskende vil det blive hvis Yousee erkender at boksene kan have uoprettelige fejl og konstruktionsfejl der gør, at de har det samme forbrug i stand by, som ved drift. |
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
Selvom jeg har lidt glæde af YouSees bokse, kan jeg godt være kritisk. Uforståelige kortpriser, manglende husstandsabonnement til flere dekodere med udnyttelse til flere tv og tekniske problemer, som for nogle kan være irritation. - Men som min antenneforening siger: vi mener YouSee leverer den bedste service - tja ...
|
||
![]() |
||
bfisker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Har netop fået regning for kabel-tv pakken fra YouSee hvor der øverst er påført:
Betalings Gebyr: kr. 39,- Så jeg skal betale gebyr for at de skal håndtere min indbetaling? Jeg forstå det ikke. Er det lovligt? |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
De tager gebyret hvis betalingen ikke er tilmeldt PBS. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Der kører nu to tråde sideløbende. Kan Admin ikke bestemme sig for hvilken der skal fortsætte og så merge/lukke den anden? Ellers har vi både to forumtråde og en nyheds-kommentar debat igang og det er nok mere forvirrende end gavnligt |
||
![]() |
||
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
|
Gebyret er forhøjet for et stykke tid siden, til et ublu niveau. Ene og alene for at tvinge folk til betale via betalingsservice. |
||
/ Jørgen
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er der rigtigt mange firmaet der gør, Telefonselskaber blandt andre. Jeg tvivler på at det er ulovligt. Det er jo bare en måde at forsøge at "tvinge" folk til at bruge PBS som er væsentligt nemmere at håndtere end giro-indbetalingskort - både for firmaet og kunden. Redigeret af jonaskp - 17-Marts-2009 kl. 13:35 |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Har du eller har du haft en HD boks fra YouSee? |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |