recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tapeconnection.dk igen på Firmatjek
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTapeconnection.dk igen på Firmatjek

 Besvar Besvar Side  <1 23456 17>
Forfatter
Besked
erla Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2009 kl. 23:55

Sagerne har også det tilfælles, at du hiver dem frem og forsøger at gøre enkeltsager til udtryk for et firma's ifølge din optik generelt anløbne moral...

Nu har du sagt hvad du mener - igen, igen - om Tape Connection, kan vi så ikke få fred ?

Hvis folk vil lytte til din anti-kampagne, så har du jo i rigelige mængder eksponeret din hjemmeside til samme formål.

Personligt har jeg det sådan, at jeg fulgte din første sag, og synes du var et fjols... jo mere du skriver, jo mere sympati får jeg for de erhvervsdrivende du har indledt et korstog imod...

Så for mit vedkommende, er det bedste du kan gøre for at fremme din sag, at holde mund... du er aldeles inhabil til at udtale dig i generelle vendinger om TC, og fortsatte ytringer i denne retning er derfor ud over alle grænser utroværdige!

Don't feed the troll... beklager hvis ovenstårende opfattes som i modstrid med denne opfordring...

Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 00:03
Jeg takker også for informationen.

Men om jeg havde fået den eller ej, havde ikke ændret på at jeg ALDRIG handler i TC igen.


Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 00:04
Oprindeligt skrevet af erla erla skrev:

Sagerne har også det tilfælles, at du hiver dem frem og forsøger at gøre enkeltsager til udtryk for et firma's ifølge din optik generelt anløbne moral...

Nu har du sagt hvad du mener - igen, igen - om Tape Connection, kan vi så ikke få fred ?

Hvis folk vil lytte til din anti-kampagne, så har du jo i rigelige mængder eksponeret din hjemmeside til samme formål.

Personligt har jeg det sådan, at jeg fulgte din første sag, og synes du var et fjols... jo mere du skriver, jo mere sympati får jeg for de erhvervsdrivende du har indledt et korstog imod...

Så for mit vedkommende, er det bedste du kan gøre for at fremme din sag, at holde mund... du er aldeles inhabil til at udtale dig i generelle vendinger om TC, og fortsatte ytringer i denne retning er derfor ud over alle grænser utroværdige!

Don't feed the troll... beklager hvis ovenstårende opfattes som i modstrid med denne opfordring...



Som sagt: Tag nu en seriøs debat uden alt det personfnidder

Forsat go dag

Edtwodth (enfrustreretforbruger.dk)
Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 01:17

Nej og ja, erlas pointe er ganske glimrende. udover det åbentlyst personlige i kampagnen imod TC (bare rolig, det er set lang værre), så må erlas sidste bemærkning siges at være utroligt passende, omend den kræver et vist kendskab til internet lingo for at forstå budskabet

 

Jeg synes det er værd at overveje "ulven kommer " historien, Edtwodth/ha9953's budskab drukner simpelthen fordi at det er en evig gentagelse af samme tema, og hver gang står det mere og mere klart at man gør dig nogle antagelser omkring TC som du baserer på enkeltsåtende hændelser, havde det været en statestik eksamen var det lige til et -2.

jeg har sjovt nok den totalt modsatte oplevelser af TC, ligeledes baseret på enkeltstående hændelser. skal jeg så også benytte hver en lejlighed til at berette om hvor fantastisk deres service er?

Crown - there is no substitute.
Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 01:19
Oprindeligt skrevet af kim olsen kim olsen skrev:

Nej og ja, erlas pointe er ganske glimrende. udover det åbentlyst personlige i kampagnen imod TC (bare rolig, det er set lang værre), så må erlas sidste bemærkning siges at være utroligt passende, omend den kræver et vist kendskab til internet lingo for at forstå budskabet

 

Jeg synes det er værd at overveje "ulven kommer " historien, Edtwodth/ha9953's budskab drukner simpelthen fordi at det er en evig gentagelse af samme tema, og hver gang står det mere og mere klart at man gør dig nogle antagelser omkring TC som du baserer på enkeltsåtende hændelser, havde det været en statestik eksamen var det lige til et -2.

jeg har sjovt nok den totalt modsatte oplevelser af TC, ligeledes baseret på enkeltstående hændelser. skal jeg så også benytte hver en lejlighed til at berette om hvor fantastisk deres service er?



Som sagt: Tag nu en seriøs debat uden alt det personfnidder

Forsat go dag

Edtwodth (enfrustreretforbruger.dk)

Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 03:10

Det er netop rettet imod den retorik der benyttes. Det forplumre budksabet. Og dine indlæg er jo netop rettet imod et enkelt individ, i det her tilfælde en bestemt forretning. hvis jeg var person orienteret ville jeg påpege at den lettere nedlandende og bedrevidende stil netop ikke vil bidrage til at "folket" giver dig medhold, men at man debaterer for debatten, og ikke budskabets skyld.

Du vil heller aldrig (forhånbentligvis) hører en advoakat sidde og lire paragraffer af til tømmermester hansen der gik ud af 7. klasse, han vil derimod buge tiden på at sørge for at budskabet når frem, og bliver forstået, på den mest hensigtsmæssige måde. Det er reelt hovedessencen i at være en værdsat debatør.

Jeg forsøger at appelerer til din fornuftsmæssige side idet jeg antager at du er interresseret i at få dit budskab ud på den mest hensigtsmæssige måde.

Crown - there is no substitute.
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 06:14
Faktum er at TC IKKE overholder lovgivningen. Så kan TC's "venner" forsøge at fordreje sagen med alle mulige mærkelige og helt uvedkommende personangreb, det ændrer bare ikke på noget.

ha9953 fortsæt dit gode arbejde med at advare mod dårlige forhandlere.

Lars
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 07:27

Oprindeligt skrevet af Lars Larsen Lars Larsen skrev:

Faktum er at TC IKKE overholder lovgivningen.

Lars

Øøøhh nej, lige nøjagtig forkert!! Det er sådanne udtalelser som farver debatten og som gør debatten useriøs!

Skal det være en seriøs og nuaceret debat, så må man netop tage statistikken med i debatten. Og har en bestemt forhandler tusindvis af handler om året, hvoraf man kan fremdrage et par af dem, som værende med et - for kunden - uheldigt udfald, så kan man kun generalisere på én måde:

"Tapeconnection overholder generelt lovgivningen"

Men derfor kan der jo altid opstå uoverensstemmelser, når der foregår handler mellem mennesker. Og for hver negativ eksempel der kan trækkes frem, kan der findes hundredevis af positive! Altså taler vi om promiller. Går man på FS' hjemmeside, kan man nemt finde firmaer, hvor det står laaaaangt værre til. Disse sider anfægtes ikke af Edtwodth, hvilket blot bekræfter at han netop ikke er "forbruger vagthund", men derimod blot er på personligt vendetta...

M.v.h.

Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 08:36
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

 

Går man på FS' hjemmeside, kan man nemt finde firmaer, hvor det står laaaaangt værre til. Disse sider anfægtes ikke af Edtwodth, hvilket blot bekræfter at han netop ikke er "forbruger vagthund", men derimod blot er på personligt vendetta...

M.v.h.

det er muligt men dette forum er vel heller ikke lige stedet at poste at:

Find S. Madsen Automobiler A/S, Brønderslev

eller

Tæppe og Gardinexperten, v/Alex Matthiesen, Juelsminde

ikke kan finde ud af at følge FS afgørelser, så var der også blevet ballade over det

 



Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
fredtoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2008
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af erla erla skrev:

Sagerne har også det tilfælles, at du hiver dem frem og forsøger at gøre enkeltsager til udtryk for et firma's ifølge din optik generelt anløbne moral...

Nu har du sagt hvad du mener - igen, igen - om Tape Connection, kan vi så ikke få fred ?

Hvis folk vil lytte til din anti-kampagne, så har du jo i rigelige mængder eksponeret din hjemmeside til samme formål.

Personligt har jeg det sådan, at jeg fulgte din første sag, og synes du var et fjols... jo mere du skriver, jo mere sympati får jeg for de erhvervsdrivende du har indledt et korstog imod...

Så for mit vedkommende, er det bedste du kan gøre for at fremme din sag, at holde mund... du er aldeles inhabil til at udtale dig i generelle vendinger om TC, og fortsatte ytringer i denne retning er derfor ud over alle grænser utroværdige!

Don't feed the troll... beklager hvis ovenstårende opfattes som i modstrid med denne opfordring...

+1

Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 09:09

Jeg er med erla.

Fremtrækkelse af enkeltsager hos en leverandør der har en betydelig omsætning er helt forkert. Jeg har haft et fuldstændig uproblematisk forhold til TC de mange gange jeg har handlet der. De reklamationer jeg har haft er blevet behandlet med professionalisme og hjælpsomhed.

Nu har vi så din negative oplevelse og min positive oplevelse. I din verden må det så stå uafgjort nu. Personlig hetz mod en virksomhed, hvor der har været en uoverensstemmelse mellem sælger og køber, og hvor sagen er udfaldet til købers fordel, må IKKE danne grundlag for en generel vurdering.

Det er fuldstændig smagløst og tenderende sensationsjournalistik.

Troll imo.

 



Redigeret af bird - 23-April-2009 kl. 09:09
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 09:27

Oprindeligt skrevet af ha9953 ha9953 skrev:



I dette tilfælde har TC endda ikke stillet et midlertidigt fjernsyn til rådighed.

edtwodth (enfrustreretforbruger.dk)

Nu har jeg læst både afgørelsen, denne tråd, samt tråden på Hifi4all gennem, og jeg ser ingen steder noget skrevet om at kunden ikke er tilbudt dette, og så har valgt at takke nej...

Oplys mig endelig hvis jeg tager fejl!

Ellers, lad os holde os til fakta.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu