recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uncharted 2 gameplay + andet info!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUncharted 2 gameplay + andet info!

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 19:07

Marty, var du derover som privatperson eller arbejder du i branchen?

Du har ret i at Heavy Rain bliver hypet - indtil videre kan jeg dog godt forstå hypen. Det spil tiltaler mig meget.

Du har også ret i mht. Modern Warfare. Hvad tænker du på Steffen? Jeg ved du ender med at købe det  Og MAG er jeg blevet lidt hooked på. Men det handler meget om teamarbejde og kommunikation ellers kan man vel spille alt andet FPS.

Dejlig nyhed med at Uncharted kommer så hurtigt efter sommeren, så kan jeg nå at spille det inden alle sportsspillene kommer lidt senere.


BORING!
Til top
MartyMcFly Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 19:23

Som redaktør på spilsite - jeg vil ikke annoncere, da jeg ikke er sikker på Recordere's politik om dette.

Mht. Uncharted 2, så tror jeg ikke på august, selvom Sony gerne vil have det ud der. men september / oktober er nok nærmere det realistiske.

Sportspil, der hopper jeg nok mest på Tiger Woods 10 - golf er afslappende og fedt multiplayer på samme tid. FIFA har mine fingre bare aldrig været gode venner med på andet end serie 6-amatør basis :P

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 19:46

Jeg tror det er ok, at man nævner hvor man arbejder :)

Jeg gætter på gamereactor? Eller måske PS3fan? Jeg kender sgu ikke andre danske spilsites...hehe...


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af MartyMcFly MartyMcFly skrev:

Kan i hvert fald stå inde for MAG - Massive Action Game. Var et smut i Seattle og spille det for en måneds tid siden. Det er klart et skridt i den rigtige retning, efter at Zipper gik lidt i ged efter SOCOM 2.

Modnation Racers ser ud til at blive et underholdene og meget bruger-baseret spil. Meget let at gå til.

Jeg vil personligt nok mene at hvis man springer Modern Warfare 2 over, så må man generelt være imod genren. Det er simpelthen noget af det bedste indenfor FPS efter min mening.

Uncharted 2 har en target-date der hedder august - det betyder som regel at det med hiv og sving lander et par måneder efter. Mit bedste bud er ultimo september, eller som en stærk oktober-titel.

inFAMOUS er et meget habilt spil, til trods for nogle små-glitches hist og her, så byder spillet på en by (Empire city) som er dynamisk og fyldt med liv - og fjender. Et udvalg af missioner og sidemissioner (sidstnævnte dog i lidt for lidt varierende grad) der giver en del spiltimer - og en ganske god historie, og så sidst men ikke mindst et gameplay der faktisk har nok incitament i sig til at man kan gennemføre det først som en "helt" og herefter som en anti-helt og få nye oplevelser med i begge versioner.

Pixeljunk Shooter (som det kom til at hedde) har vi ligeledes omtalt og prøvet. Det er helt klart typisk Pixeljunk-titel. Fed underholdning på en meget let, og samtidig udfordrende og sjov måde. Minder meget om flere af de gamle arkade-spil fra den gang det kostede to en-kroner at spille et par minutter.

Heavy Rain har læssevis af potentiale til at give en meget anderledes oplevels. Det kan dog godt være det bliver tabt på gulvet, men de 12 minutters gameplay jeg har prøvet, der var jeg klart underholdt. Kunne dog frygte at det bliver hypet for meget, og fremvist for lidt, så folk kun kan ende med at blive skuffet.

Med lidt held bliver det vist åbent på messen i Køln, så de almindelige brugere kan få fingrene i en god bid demo, og dømme spillet ud fra det, og ikke hvad spilverden generelt kaster om sig af rosende lovord om spillet

Men ja - der gemmer sig en del i 2009 og 2010 både på Playstation 3 og Xbox 360.

Næh.. jeg føler bare ikke nogen rigtig trang til MW2, længere er den ikke. Jeg er interesseret i MAG, og har gennemført Resistance 2 3 gange, samt Resistance 1 og killzone 2, så genren har jeg absolut intet imod.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af MartyMcFly MartyMcFly skrev:

Som redaktør på spilsite - jeg vil ikke annoncere, da jeg ikke er sikker på Recordere's politik om dette.

Mht. Uncharted 2, så tror jeg ikke på august, selvom Sony gerne vil have det ud der. men september / oktober er nok nærmere det realistiske.

Sportspil, der hopper jeg nok mest på Tiger Woods 10 - golf er afslappende og fedt multiplayer på samme tid. FIFA har mine fingre bare aldrig været gode venner med på andet end serie 6-amatør basis :P

Det burde ikke være noget problem, tjekker du hifi/tv afdelingen finder du andre fagfolk der også bruger fritiden herinde, den ene (Otto) som endda nok har fået nogle kunder igennem sider som denne og hifi4all.

Og nej, spillenes udgivelses dato er kun en ca dato

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Marty, var du derover som privatperson eller arbejder du i branchen?

Du har ret i at Heavy Rain bliver hypet - indtil videre kan jeg dog godt forstå hypen. Det spil tiltaler mig meget.

Du har også ret i mht. Modern Warfare. Hvad tænker du på Steffen? Jeg ved du ender med at købe det  Og MAG er jeg blevet lidt hooked på. Men det handler meget om teamarbejde og kommunikation ellers kan man vel spille alt andet FPS.

Dejlig nyhed med at Uncharted kommer så hurtigt efter sommeren, så kan jeg nå at spille det inden alle sportsspillene kommer lidt senere.

Jeg lod WaW glide ligeså stille forbi uden at blive interesseret så det samme sker nok også med MW2. Jeg må da indrømme, at jeg synes nogen af trailerne virker interessante, men om spillet ligefrem er det bedste af sin genre er nok mere en smagssag Personligt er BF2 stadigvæk det bedste FPS spil jeg har spillet, men det er nu også lang tid siden.

Men det er nu ikke fordi at jeg har nogle rigtige klager af MW spillene, jeg har da spillet det rimeligt meget på Xbox 360, men nu er det ligesom prøvet og nu har jeg lyst til noget a' la BF2. Jeg er desuden også pumped for Gran Turismo 5 samt Final Fantasy XIII, og måske MGS:R. MAG venter jeg lige og ser hvordan det bliver, de 2 andre skal nok levere

 

Til top
MartyMcFly Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 22:48

jaja steffen - vi begår alle fejl her i livet

Hvis du kan lide Resistance 1 & 2 - så vil du efter min bedste overbevisning få endnu bedre og mere varieret gameplay ud af MW og når den tid kommer MW2 - multiplayer mener jeg nu også er bedre i MW - men er klart en smagssag...

Sidder i det daglige på www.playstadium.dk vi har nu 5 år på bagen som nyhedssite, og +8 år som forum - oprindeligt udsprunget et community alene med fokus på SOCOM, men som så udviklede sig henover årene. Nu med hovedvægt på nyheds-sitet, og et hyggefora for nye, gamle, spæde og garvede gamere - hvor vi altid finder svar på det man ønsker...

Meget som Recordere.dk - altså det med velvillige, og imødekommende brugere.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af MartyMcFly MartyMcFly skrev:

jaja steffen - vi begår alle fejl her i livet

Hvis du kan lide Resistance 1 & 2 - så vil du efter min bedste overbevisning få endnu bedre og mere varieret gameplay ud af MW og når den tid kommer MW2 - multiplayer mener jeg nu også er bedre i MW - men er klart en smagssag...

Sidder i det daglige på www.playstadium.dk vi har nu 5 år på bagen som nyhedssite, og +8 år som forum - oprindeligt udsprunget et community alene med fokus på SOCOM, men som så udviklede sig henover årene. Nu med hovedvægt på nyheds-sitet, og et hyggefora for nye, gamle, spæde og garvede gamere - hvor vi altid finder svar på det man ønsker...

Meget som Recordere.dk - altså det med velvillige, og imødekommende brugere.

Jeg har skam længe prøvet og gennemført MW på veteran (den højeste sværhedsgrad? kan ikke huske navnet mere), dog med undtagelse af den der ekstra mission oppe på flyet, den er gennemført men bare ikke på veteran. Jeg har også "gennemført" multiplayerdelen 3 gange, altså nået til den højeste rang 3 gange, og efter det var jeg blevet lidt træt af det. 

Multiplayer delen er underholdende og tillader at selv nybegyndere kan spille spillet uden de store problemer. Spillet er dog efter min overbevisning ikke opbygget på nogen måder som et taktisk spil og er jo egentlig bare et hurtigt frag fest, hvilket virker til at tiltale 90% af spillerne - inklusive mig - jeg har dog bare fået nok Derfor hopper jeg nok med stor sandsynlighed over hele MW2 ræset og venter i stedet spændt på GT5 og FFXII

For mig at se virker MW2 som MW1, bare med en lidt touched up grafik, samt en ny kampagne, våben, perks og baner, også er der en motion detector (?!) klistret på våbnet, til SP delen. 

Det jeg savner er sådan set et BF2 agtigt spil til playstation, helt det samme får jeg nok aldrig, men det nye BF:BC2 har da en rimelig mulighed, og sammen med MAG burde der være mindst ét FPS spil der kan underholde mig

.. hov, der lod jeg den vidst endnu engang løbe af med mig.. Jeg har en underlig tendens til at skrive for meget =/ men bare så vi forstår hinanden, jeg synes ikke at CoD spillene er dårlige, jeg har bare fået nok af dem, så derfor hopper jeg over dette års udgivelse, desuden er der også masser af andre interessante spil så jeg ser ikke noget tab i ikke at spille MW2

Til top
MartyMcFly Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2009 kl. 22:18

Jamen når nu interessen så ud til at være der, så vil jeg tillade mig at gøre opmærksom på at vi har fået fingrene i en stak koder til Uncharted 2 multiplayer-betaen, som vi gerne vil gøre de altid hjælpsomme og svar-villige brugere herinde opmærksomme på.

Klik forbi her og nup en helt gratis til din PlayStation 3.

 

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2009 kl. 23:07

Jeg siger da mange tak. Ser frem til at se om det er så godt som folk siger at det er. :)

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 18:09
Så fik jeg min betakey i dag, spillet ser rigtig godt ud og er fedt lavet. Jeg er dog bare utroligt dårlig til at skyde nogen, men det kommer nok
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 19:27

http://playstation.joystiq.com/tag/@ps3

Tjek lige hvad de første anmeldelser siger. Vildt begejstrede er de:

"However, French publication PSM3 really went above and beyond with the accolades, giving the game a score of 21 ... out of 20. The mag summed up the game with a single word: "M-O-N-S-T-R-E-U-X!!!""


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu