Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
|
Emne: Er GLS bare de bedste til levering? Sendt: 09-Juni-2009 kl. 09:53 |
Ved at søge lidt på DVD medier, kan jeg se at flere tilbyder GLS som leverandør sammen med Post Danmark - er der nogle som er sprunget på GLS i stedet for Post Danmarks erfaring på trods af prisen.
Jeg ved ikke lige om GLS er ved at brede sig til andre butikker udover dem med speciale i skiver?
|
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9401
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 09:55 |
har netop købt en anden vare der også leveres med GLS.
Hvorfor betale PostDK 60kr når det er gratis med GLS
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:00 |
lahan skrev:
har netop købt en anden vare der også leveres med GLS. Hvorfor betale PostDK 60kr når det er gratis med GLS
|
Gratis og gratis - GLS tilbyder vist en mindre pris eller en halvering flere steder.
Men hvad med sikkerheden?
Kan pakken følges som hos Post Danmark?
Noget andet er erfaring og evt. vanskeligheder hos Post Danmark sat op imod det GLS har at tilbyde.
Redigeret af T-teknik - 09-Juni-2009 kl. 10:01
|
|
lahan
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:04 |
T-teknik skrev:
lahan skrev:
har netop købt en anden vare der også leveres med GLS. Hvorfor betale PostDK 60kr når det er gratis med GLS
|
Gratis og gratis - GLS tilbyder vist en mindre pris eller en halvering flere steder.
Noget andet er erfaring og evt. vanskeligheder hos Post Danmark sat op imod det GLS har at tilbyde. |
Tja på den vare jeg bestilte var det gratis med GLS. Skal dog selv hente pakken i blockbuster. Så det bliver lige en gåtur på 300 meter.
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:11 |
lahan skrev:
T-teknik skrev:
lahan skrev:
|
Noget andet er erfaring og evt. vanskeligheder hos Post Danmark sat op imod det GLS har at tilbyde. | Tja på den vare jeg bestilte var det gratis med GLS. Skal dog selv hente pakken i blockbuster. Så det bliver lige en gåtur på 300 meter. |
Nu bor jeg ikke lige i nærheden af en Blockbuster, så lidt vej har jeg da.
Men mere specifik er der er nok nogle leverings- og afhentningsforskelle hos visse typer af butikker om det er det ene eller andet produkt med hensyn til GLS?
Andre kan jo komme erfaringer med køb af skiver og modtagelse af GLS.
|
|
lahan
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:13 |
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:18 |
|
|
stigc
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 447
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:18 |
T-teknik skrev:
Gratis og gratis - GLS tilbyder vist en mindre pris eller en halvering flere steder. Men hvad med sikkerheden? Kan pakken følges som hos Post Danmark?
|
De gange jeg har fået leveret via GLS, der har der været track and trace, og hvis ikke du er hjemme, så ringer man til og for omdirigeret pakken. Så på det punkt er de mere fleksible end Postdanmark, du kan endda aftale at de først kikker forbi på fredag, for du er ikke hjemme før, eller som andre skriver, aftalt at den skal hentes i nærmeste blockbuster e.lign.
|
Stig
Blot min ringe mening !
|
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:21 |
Har fået varer fra tyskland igennem GLS.. og varer købt via ebay.
og ikke nok med det, så fik jeg nye sutter til bilen fra Tyskland som også kom med GLS..
Så de er vist helt ok, sålænge du kan holde 20kg grænsen.
|
|
T-teknik
--
Bruger er stoppet
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:22 |
stigc skrev:
T-teknik skrev:
Gratis og gratis - GLS tilbyder vist en mindre pris eller en halvering flere steder. Men hvad med sikkerheden? Kan pakken følges som hos Post Danmark? |
De gange jeg har fået leveret via GLS, der har der været track and trace,og hvis ikke du er hjemme, så ringer man til og for omdirigeret pakken.Så på det punkt er de mere fleksible end Postdanmark, du kan endda aftale at de først kikker forbi på fredag, for du er ikke hjemme før,eller som andre skriver, aftalt at den skal hentes i nærmeste blockbuster e.lign. |
Det kommer da lidt an på, hvilken pakke jeg bare vil lade ligge hos en tilfældig butik og evt. hvor godt jeg kender netbutikken
- den med track and trace hos GLS er ikke nævnt mange steder. - Men måske skulle jeg overveje et forsøg med GLS.
Redigeret af T-teknik - 09-Juni-2009 kl. 10:32
|
|
ZackGem
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 10:25 |
Jeg bruger altid GLS hvis muligt.
De er langt mere proffesionelle med deres pakkehåndteringer, end de der studenter PostDK har til at køre rundt med pakker.
Har kun godt at sige om GLS.
|
|
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1747
|
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 11:07 |
Har også kun haft gode erfaringer med GLS. Både fra udland og herhjemme. Nemt følge pakken og det hele kører bare derud af.
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|