recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så fik min PS3 nok! 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå fik min PS3 nok! 

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Forsikringsselskaberne svindler sgu ogsaa os, saa det er bare om at svare igen. De er de stoerste, skruppelloese svindlere.

Man betaler og betaler i aarevis til dem, og naar man saa endelig har brug for erstatning er det lige saa haardt som at gaa igennem Helvede.

Skal det forstås således at du sidder i et offentligt forum og opfordrer til tyveri/bedrageri.

De anbefalinger ville jeg nok være lidt tilbageholdende med. Det er en ret alvorlig overtrædelse af straffeloven.

Der er ikke nogen der tvinger dig til at have en indboforsikring! En af grundene til at præmierne er så høje (jeg betaler ca 2000 kr/året) er at svindlere som dig bedrager selskaberne!

Tak for det!

Hold dit l**t for dig selv!

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 10:05

Forsikringsselskaberne svindler sgu ogsaa os, saa det er bare om at svare igen. De er de stoerste, skruppelloese svindlere.

Man betaler og betaler i aarevis til dem, og naar man saa endelig har brug for erstatning er det lige saa haardt som at gaa igennem Helvede.


BORING!
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af AndersHP AndersHP skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hvis i har husstandsforsikring, der daekker uheld paa el-apparater, saa er det bare om at kyle den i jorden...

 glaeder mig allerede til alle moralpraedikerne..

Enig!

Der skal ikke prædikes, forsikringsselskaberne tjener kassen på os almindelige mennesker der aldrig skal have eller får dækket noget.. Og at ens PS3 ikke virker, må da også betegnes som sort, sort uheld

Yes, mere forsikringssvindel. Bankerne tjener også gode penge, så dem må vi også bedrage. Er du Stein Bagger???

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hvis i har husstandsforsikring, der daekker uheld paa el-apparater, saa er det bare om at kyle den i jorden...

 glaeder mig allerede til alle moralpraedikerne..

Enig!

Der skal ikke prædikes, forsikringsselskaberne tjener kassen på os almindelige mennesker der aldrig skal have eller får dækket noget.. Og at ens PS3 ikke virker, må da også betegnes som sort, sort uheld

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2009 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hvis i har husstandsforsikring, der daekker uheld paa el-apparater, saa er det bare om at kyle den i jorden...

 glaeder mig allerede til alle moralpraedikerne..



Tsk tsk tsk :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2009 kl. 15:13

Hvis i har husstandsforsikring, der daekker uheld paa el-apparater, saa er det bare om at kyle den i jorden...

 glaeder mig allerede til alle moralpraedikerne..


BORING!
Til top
oleszq Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2009 kl. 14:26

Oprindeligt skrevet af Henrik Nygaard Henrik Nygaard skrev:


Du har vel en kompressor, eller kan få adgang til en?
Og nu hvor den alligevel ikke er dækket af garantien længere, hvorfor har du så ikke forlængst åbnet den og tjekket laseren? Linsen kan jo være fyldt med støv (sådan noget kan faktisk sætte sig ret godt fast) eller der kan have ophobet sig så meget støv på skinnen som læsehovedet kører på, at det ikke kan køre hele vejen ud længere..

Frem med skruetrækkeren og kom igang! 

Hvorledes åbner man for sin PS3 ?

Har lige læst tråden igennem, og jeg har fuldkommen samme problem med min 80gb-version. Spillene fryser fast, og den eneste måde jeg kan slukke for maskinen er ved at benytte strømafbryderen bagpå.

Min er desværre også mere end 2 år gammel, så ved sgu ikke helt hvad jeg skal gøre.



Redigeret af oleszq - 03-August-2009 kl. 14:30
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2009 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Hej Zulfo
Hvis du vil have din blæser til at kører hurtigt i et stykke tid, kan slukke den på kontakten bag på. Efterfølgende holder du ejekt knappen inde mens du tænder på kontakten bag på.  

Jeg troede kun det var på de nye modeller...

Men jeg har idag været ude at købe en 80Gbyte PS3, så må jeg lige få skildt den anden ad på et tidspunkt, og få checket den for støv omkring laseren, og resten af mekanikken...



Det er også kun på 40gb modellerne og frem.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2009 kl. 19:54

Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Hej Zulfo
Hvis du vil have din blæser til at kører hurtigt i et stykke tid, kan slukke den på kontakten bag på. Efterfølgende holder du ejekt knappen inde mens du tænder på kontakten bag på.  

Jeg troede kun det var på de nye modeller...

Men jeg har idag været ude at købe en 80Gbyte PS3, så må jeg lige få skildt den anden ad på et tidspunkt, og få checket den for støv omkring laseren, og resten af mekanikken...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2009 kl. 12:00
Hej Zulfo
Hvis du vil have din blæser til at kører hurtigt i et stykke tid, kan slukke den på kontakten bag på. Efterfølgende holder du ejekt knappen inde mens du tænder på kontakten bag på.  
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2009 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik Nygaard Henrik Nygaard skrev:

Pas på med støvsugeren. Der opstår masser af statisk elektricitet ved mundstykket, og det er en dræber for finelektronik!

Effekten af det tvivler jeg nu også en del på.. prøv istedet at puste ind i drevet med trykluftpistol - behærsket, naturligvis.

Efter mange år i branchen er jeg klar over at man skal være lettere forsigtig med støvsugeren - men min PS3 er helt klart blevet mere lydløs efter at være blevet gjort grundigt ren - og jeg fik også blæserne til at gå amok og lave en fuld udblæsning i nogle minutter ved at blokere for luften i den ene side - efter det, er den faktisk blevet til at holde ud at være i stue med :)

Jeg har ikke lige trykluft, men vil da overveje at få fat på en lille dåse...



Du har vel en kompressor, eller kan få adgang til en?
Og nu hvor den alligevel ikke er dækket af garantien længere, hvorfor har du så ikke forlængst åbnet den og tjekket laseren? Linsen kan jo være fyldt med støv (sådan noget kan faktisk sætte sig ret godt fast) eller der kan have ophobet sig så meget støv på skinnen som læsehovedet kører på, at det ikke kan køre hele vejen ud længere..

Frem med skruetrækkeren og kom igang! 
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2009 kl. 17:53

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Få den til en forhandler, som reparer den. fik min ordnet via elgiganten.

Maskinen er over 2 år gammel, så der er ikke længere reklamationsret på den, og jeg har ikke længere kvitteringen på den...

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu