recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Casper & Mandrilaftalen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCasper & Mandrilaftalen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Emne: Casper & Mandrilaftalen
    Sendt: 16-August-2009 kl. 16:08
Nogen der har styr på Mandril udgivelserne?

Jeg faldte igår over box sættet til 149,95, og mente at jeg blev nødt til at eje det til dén pris. Jeg har imidlertid også den første udgivelser løst (dobbelt-DVD version), som er købt for en del år tilbage.
Ved nærmere eftersyn har det dog vist sig, at den nye Casper & Mandrilaftalen 1, som fulgte med til box sættet, kun er en single DVD version. Og den som hedder "Casper & Mandrilaftalen 2" i box sættet, indeholder materialet fra DVD 2 (Venstre) i min gamle Casper & Mandrilaftalen 1.

Spørgsmålet er så, om der har været en anden 2'er inden resten af DVD'erne blev udgivet, som jeg nu mangler?
Eller valgte de på et tidspunkt at splitte den oprindelige Casper & Mandrilaftalen udgivelse op i 1 og 2?

Redigeret af Henrik Nygaard - 19-August-2009 kl. 13:25
Til top
Shaolin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Point: 429
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2009 kl. 21:44

Pas. Det aner jeg simpelthen ikke noget om. Men DVD'erne er jo redigerede versioner af TV-udsendelserne - en slags Greatest Hits, med en masse udeladt, pga. copyright-problemer.

Alle afsnit ligger på www.dr.dk/bonanza, hvorfra man så bare kan bruge en videograbber, til at hente dem (i super kvalitet), og lave sine egne DVD'er. Når jeg får tiden, skal jeg have gjort det!

Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2009 kl. 13:35
Jeg fik aldrig set afsnittene der kørte på DR2, så skal da lige set dem der ligger online. Var slet ikke klar over at DR havde gjort dem tilgængelige på Bonanza 

Men jeg fik løst mysteriet!
Ved at støve anden og tredje udgivelse op hos venner (også købt for længe siden (ikke vennerne, men deres mandril udgivelser! )), viste det sig, at den nuærende "Casper & Mandrilaftalen 4: Momento Huevos" før kun var den tredje i rækken. Så grunden til den manglende DVD er, at "Casper & Mandrilaftalen" på et tidspunkt er blevet splittet op i "Casper & Mandrilaftalen 1/2" og 2-3 derefter er blevet rykket en plads i rækken 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu