recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Smile Content?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Smile Content?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
thun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 10:11

I går aftes var nok en af de værste dage overhoved. efter kl 20, blev det efterhånden så slemt at jeg måtte opgive at se tv. Jeg prøvede igen ca 2330, der gik det bedre, så jeg ved ikke hvad de har gang i hos smile.

Jesper :-((

Til top
karstenp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 10:07
Jeg havde et lignende problem i går (med fire bokse og alle kanaler undt. tv2-kanaler), men altså intet signal i dag. Tror du har ret i at det er et signalproblem.
Til top
thun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 10:04

Jeg har også Smile, men er i Dongs område. Mit billed hoster, hakker og pixelere i stor stil. Samtidig hakker lyden, så klikker boksen og lyden forsvinder, men kommer langsomt igen. Jeg har 3 bokse, og de gør det allesammen samtidig. Det er et problem der optræder næsten hver dag.

Man skulle tro at det er signalet fra smile der er problemet

Til top
karstenp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 09:41
Jeg kan ikke se tv vis Smile Content i dag, genstart af tv-boks giver intet resultat.
Driftsinformation siger at der ikke er noget galt.

Jeg har gjort følgende for at lokalisere evt. lokale fejl:

    Genstartet smileboks (stopper indlæsning ved prik tre)
    Tjekket netværkskabler
    Tjekket fordelerboks fra SEAS/NVE (ingen fejl)
    Genstartet fordelerboks fra SEAS/NVE (ingen fejl)
    Genstartet switch der fordeler TV-signal (alle LED lyser og signalerer dermed forbindelse, men de blinker ikke og signalerer ikke aktivitet)
    Oprettet direkste forbindelse mellem en boks og fibernet (for at tjekke om der skulle være fejl på switch -- Det var der ikke)

Intet har givet resultat.

Er der andre med samme problem?

Redigeret af karstenp - 23-August-2009 kl. 09:41
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu