recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælles køb af JVC DR-MH300! - debat.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælles køb af JVC DR-MH300! - debat.

 Besvar Besvar Side  123 42>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
God Pris Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem


Oprettet: 09-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælles køb af JVC DR-MH300! - debat.
    Sendt: 11-Januar-2006 kl. 14:46

Fællesindkøb JVC DR-MH300 - sort version

Så er der godt nyt vedr. den sorte DR-MH300. Mandag afsendes den til dem af jer der har denne i ordre. Så hvis PostDanmark vil skulle I gerne modtage jeres produkt i løbet af tirsdagen.

Afslutningsvis vil jeg gerne sige jer en stor TAK FOR JERES TÅLMODIGHED.

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
prinder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2006 kl. 21:00
Nogen der ved noget om hvornår de sorte JVC DR-MH300 ankommer?

/Peter
Til top
Ravn85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2005 kl. 10:25

Fedt - det må jeg prøve i aften :) Tak for hjælpen! I øvrigt skal i da være bedre til at sælge varen, hvis jeg brokker mig over at være nød til at rejse mig skal i da blot afvæbne mit argument med at jeg jo alligevel skulle rejse mig for at gå i seng ;)

Hvis der er nogle der overvejer dette så virker "TV" delen af fjernbetjeningen fint på både TV volume samt kanal vælgeren på et LG RZ-32LP1.

Dog virker "TV/Video" knappen vist kun til at skifte fra AV kanalen til TV(Ville være lidt smartere den anden vej rundt)... Hovedsagen er jo at man kan skrue op og ned for lyden :)

 

BrianJVC -> Ved du om det er muligt at få fat i fjernbetjenings "koderne"?? Til mit tv fulgte der et lille datablad med(i form af hex koder og duty cycles mm.). Overvejer nemlig at lave et lille "jule-ferie projekt" i ferien...

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 15:30

Når du spoler den halve time bagud og starter optagelsen dér, så hopper afspilningen (og optagelsen) frem til nutid - og så er der allerede optaget en halv time.

Hvis du så ved, at udsendelsen slutter om én time, så rejser du din dovne krop op og går på dine dovne ben  hen til optageren og trykker to gange på rec-knappen på maskinen, så stopper den optagelsn om en time fra nutid. Måske kan du eksperimentere med det, med noget du ikke vil gemme bagefter.

Oprindeligt skrevet af </FONT><FONT face=Times New Roman, Times, serif>BrianJVC BrianJVC skrev:

Du kan bruge ITR, ved at trykke på record-knappen på selve maskinen en gang og efterfølgende trykke den ind og holde den inde så skriver den pludselig 30 min. og for hvergang du så trykker rec. knappen ind, vil tiden rykke med 30 min. så der kan du sætte hvor lang tid maskinen skal optage.



Redigeret af Thorvald
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Ravn85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 14:38

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

nej for hver gang du trykker på rec. vil den forhøje optagetiden med 30 min. det vil sige først 30 min, 1 time, 1,5 time, 2 timer osv.

AHHH... Dvs hvis jeg er i 30 min bagud , og vil optage 30 min mere end nutid(Altså en time ialt) så sætter jeg den til at optage en time - så optager den fra punktet jeg ser på(altså er jeg 30 min tilbage i bufferen så optager den det med?)?

Great - så  er mit problem jo løst :D Så kan jeg kun brokke mig over at jeg skal rejse mig og trykke på maskinen istedet for at gå kold på sofaen ;)

Lækker maskine! :)

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af Ravn85 Ravn85 skrev:

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Du kan bruge ITR, ved at trykke på record-knappen på selve maskinen en gang og efterfølgende trykke den ind og holde den inde så skriver den pludselig 30 min. og for hvergang du så trykker rec. knappen ind, vil tiden rykke med 30 min. så der kan du sætte hvor lang tid maskinen skal optage.

Men så optager den kun fra nutid og fx 30 minutter frem - ikke??
Så jeg er nød til at optage i 2 dele hvis jeg fx vil gemme 30 minutter fra live-buffer og 30 minutter frem fra nutid?

nej for hver gang du trykker på rec. vil den forhøje optagetiden med 30 min. det vil sige først 30 min, 1 time, 1,5 time, 2 timer osv.
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Ravn85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 14:21

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Du kan bruge ITR, ved at trykke på record-knappen på selve maskinen en gang og efterfølgende trykke den ind og holde den inde så skriver den pludselig 30 min. og for hvergang du så trykker rec. knappen ind, vil tiden rykke med 30 min. så der kan du sætte hvor lang tid maskinen skal optage.

Men så optager den kun fra nutid og fx 30 minutter frem - ikke??
Så jeg er nød til at optage i 2 dele hvis jeg fx vil gemme 30 minutter fra live-buffer og 30 minutter frem fra nutid?

Til top
Vejgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 14:12

For mig er det måske heller ikke det store problem, bortset fra at jeg sætter pris på at få det som jeg mener at have købt.

Det skal iøvrigt påpeges her at jeg er hamrende glad for min recorder og det er blad det bedste køb jeg længe har gjort.

 

-----------
mvh
Vejgaard
Til top
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 13:01

Hej Vejgaard

Jeg fik godt nok min cd med, men til gengæld er der ingen vejledning med om hvordan det skal gøres, hvis jeg bare hælder cd i drevet skriver maskinen at den ikke kan læse skiven, så om det er mig eller om et er skiven "der ikke virker" ved jeg ikke, men syntes nu heller ikke at det er det store problem, jeg har ingen udenlanske skiver,

Michael
Til top
Vejgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 12:29

Nu har jeg skrevet til godpris.dk et par gange. jeg er godt tilfreds med min recorder og bruger den flittigt, men mangler den der regionsfri CD. De har lovet mig at den bliver eftersendt, men der sker bare ikke rigtigt noget.

Andre her med samme oplevelse

 

-----------
mvh
Vejgaard
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Ravn85 Ravn85 skrev:

Er der nogen måde jeg kan indstille den til at stoppe fx 2 timer efter så? I dagtimerne er det ikke noget problem at stoppe den, men hvis jeg er på vej i seng så er det jo lidt ærgeligt :P

Eller vil jeg så være nød til først at trykke Rec+Play, stoppe den og skynde mig at lave en "kalender-optagelse" - for derefter at sætte de 2 optagelser sammen??

Du kan bruge ITR, ved at trykke på record-knappen på selve maskinen en gang og efterfølgende trykke den ind og holde den inde så skriver den pludselig 30 min. og for hvergang du så trykker rec. knappen ind, vil tiden rykke med 30 min. så der kan du sætte hvor lang tid maskinen skal optage.
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Ravn85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 11:49

Er der nogen måde jeg kan indstille den til at stoppe fx 2 timer efter så? I dagtimerne er det ikke noget problem at stoppe den, men hvis jeg er på vej i seng så er det jo lidt ærgeligt :P

Eller vil jeg så være nød til først at trykke Rec+Play, stoppe den og skynde mig at lave en "kalender-optagelse" - for derefter at sætte de 2 optagelser sammen??

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 42>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu