recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Worst movie EVER!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWorst movie EVER!

 Besvar Besvar Side  <1 1617181920 21>
Forfatter
Besked
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 19:29
Hej!
Disse film hører nok til blandt de værste (musikfilm) ever.
- Beatles : A Hard Days Night
-Jimi Hendrix: Rainbow Bridge
Begge film biver kun holdt sammen af den musik der er i dem. Handlingen er forsvundet!
 
Så i øvrigt også en film med Jolie og Morgan Freeman hvor de var dræber væverere der kunne skyde om hjørner... Kan desværre ikke huske hvad den hed. Den var så ringe at man kun kunne grine. Så det er ikke muligt at advare i mod den 
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af janriis janriis skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Et godt eksempel på det sidste - og et direkte modbevis af din påstand - er Star Wars IV og V. De rammer min smag, og jeg er helt vild med dem. Men de er altså af ret middelmådig/ringe kvalitet på flere punkter, og derfor kan jeg aldrig få mig selv til at omtale dem som kvalitetsfilm.
Hvis du sammenligner Star Wars filmene, som blev lavet fra sidst i 70'erne til midt 80'erne med film idag, så vil jeg give dig ret mht. til kvalitet, men for datidens standard var de af højeste kvalitet med nogen af filmbranchens bedste folk (George Lucas, Lawrence Kasdan, John Williams m.fl.)
 
Men nu ved jeg ikke hvad du mener med ringe kvalitet. Kan jo være alt fra skuespil til teknik.

Det er godt nok ret sent at svare, men jeg havde overset dit indlæg.

Det er skuespil og instruktion, jeg tænker på - især når Lucas selv legede instruktør. Det var langt under normal standard, også i 70'erne.

Teknikken fejlede skam ikke noget. Det er Lucas skrap til.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af exlærer exlærer skrev:

Hej!
 
Så i øvrigt også en film med Jolie og Morgan Freeman hvor de var dræber væverere der kunne skyde om hjørner... Kan desværre ikke huske hvad den hed. Den var så ringe at man kun kunne grine. Så det er ikke muligt at advare i mod den 
Hej , den hedder Wanted...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af exlærer exlærer skrev:

Hej!
 
Så i øvrigt også en film med Jolie og Morgan Freeman hvor de var dræber væverere der kunne skyde om hjørner... Kan desværre ikke huske hvad den hed. Den var så ringe at man kun kunne grine. Så det er ikke muligt at advare i mod den 
Hej , den hedder Wanted...
MVH

Og er efter min mening rigtig god underholdning. Masser af action, så man keder sig ikke Smile

Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af exlærer exlærer skrev:

Hej!
 
Så i øvrigt også en film med Jolie og Morgan Freeman hvor de var dræber væverere der kunne skyde om hjørner... Kan desværre ikke huske hvad den hed. Den var så ringe at man kun kunne grine. Så det er ikke muligt at advare i mod den 
Hej , den hedder Wanted...
MVH

Og er efter min mening rigtig god underholdning. Masser af action, så man keder sig ikke Smile

 
Tja, det er jo det samme som at skrive at "Superman" er en møgfilm, fordi han kan flyve. Confused
 
Filmen følger tegneserieoplægget meget fint og actionsekvenserne er ret fantasifuldt skruet sammen. Det er jo præmisen, at hovedpersonerne kan disse fantastiske ting, så det forstår jeg heller ikke man så bagefter brokker sig over.
 

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 14:03
Jeg vidste nu ikke, at "Wanted" var baseret på en Comic Book. Tvivler dog på, at den viden ville ha' ændret ret meget på min oplevelse af filmen. Enten køber man præmisserne for handlingen, eller også gør man det ikke.
 
Dagen efter at have set filmen til ende - og med al den flotte billede-gejl ude af systemet - var den glemt igen. Og en uge senere røg den hen i køb/salg/bytte-bixen.
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 14:41
Men hvis du i forvejen ikke køber præmiserne for en film, hvorfor så overhovedet bruge krudt på at se den? ...og endda anmelde den? Det virker da som selvpineri Big smile

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
RogueAgent Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2009
Status: Offline
Point: 859
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 15:28
Det er jo ikke altid at man ved nok om en film før man køber og/eller ser den til at vide om man burde springe den over, fordi den grundlæggende præmis er lidt fjollet.

Jeg havde da f.eks. ikke den ringeste ide om hvad Wanted handlede om da jeg så den, udover at det var "noget semi-superhelte-agtigt noget" med flotte effekter osv. Jeg var for så vidt fint underholdt fordi den visuelt var flot, men jeg havde nu også lidt svært ved at købe ideen om en hemmelig klub af ninja-vævere Confused

Men i min bog er den under alle omstændigheder pææænt langt fra at fortjene et prædikat som denne tråds overskrift.
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Men hvis du i forvejen ikke køber præmiserne for en film, hvorfor så overhovedet bruge krudt på at se den? ...og endda anmelde den? Det virker da som selvpineri Big smile
 
Hvem siger, at jeg ikke i forvejen køber præmisserne for en film?? Jeg har det da f.eks. fint nok med fantasifulde film, som "Harry Potter", "Narnia", "Superman", "Spiderman", "The Matrix", og TV-serier som "Heroes" og "Lost". For nu bare at nævne et par stykker. Smile Næh, det er filmen "Wanted", jeg ikke køber præmisserne for.
 
Og som også RogueAgent er inde på: Man kan nu engang ikke altid på forhånd vide hvad man får, hvis man træder ind i Blockbuster, og lige får lyst til et impuls-køb. Man kan jo nemt blive forført af producentens lokkende beskrivelse, eller af et smart omslags-billede. Nogen gange løber man en risiko. Er det selvpineri? Wink
 
Oprindeligt skrevet af RogueAgent RogueAgent skrev:

Men i min bog er den under alle omstændigheder pææænt langt fra at fortjene et prædikat som denne tråds overskrift.

 Men så måske 'Second-Worst Movie Ever'? LOL


Redigeret af musicus - 18-Maj-2010 kl. 17:18
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6083
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 16:57
Tillad mig at genoplive denne tråd, da jeg har set (endnu) en lortefilm
Traileren til The Devil's Tomb så rimelig ud, så jeg lejede filmen
Men!!! Det er da en stinker af rang
Synderen her er det elendige manuskript: Det kan da ikke gå galt med marines i klaustrofobiske omgivelser langt under jordens overflade, hvor der sker mærkelige ting?
Men manuskriptet er en slem gang lort
Jeg sparker mig selv for ikke at have tjekket filmen på imdb, hvor den fik karakteren 4,0
Bonusinfo: Instrueret af Jason Connery, Seans søn
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Filmelsker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2010
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2010 kl. 15:46
Det er et godt spørgsmål og mega svært at vælge. Jo, vent. Okay, nu får jeg mange på nakken. Men Kundskabens Træ. Hold da op, den faldt ikke i min smag.
Jeg syntes den var ret så kedelig. Og skuespiller var ikke i top (Men de var sfl. også meget unge!). Tja, den sagde vidst bare ikke mig noget. Og når nu jeg ikke kan komme i tanke om andre.
Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2010 kl. 21:01
Uden endnu at have set den må Mega Shark vs Giant Octopus virkelig kandidere til den absolut ringeste - se den helt vanvittige trailer:

Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1617181920 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu