recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt på recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt på recordere.dk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt på recordere.dk
    Sendt: 01-Marts-2010 kl. 21:20
I løbet af året er det vores hensigt, at gennemføre et antal besøg hos vore AV-forhandlere.

Besøgene vil blive offentliggjort her på siden som besøgsartikler, og besøgene vil blive gennemført i takt med, at vi af anden anledning kommer rundt i landet. Derfor - hav venligst lidt tålmodighedEmbarrassed

Det første besøgs sted har været CSN-Teknik i Tappernøje. Her vil blive gennemgået Virksomhedens helt nye biograf. Herunder dens indretning og udstyr.

Og her en lille appetitvækker til den kommende første besøgartikel:

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 22:32
Det lyder som en rigtig god idé. Var jo også på den måde jeg "opdagede" Sparshop i Nørresundby, og lagde min bestilling på et stk Pioneer reciever herBig smile

Altså hvis man bliver modtaget i det rum, når man kommer som kunde hos CSN, så blir det sq svært at løsrive sig. Det er extremely sexy Tongue

Redigeret af Kampus - 01-Marts-2010 kl. 22:35
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 22:44
Hehe, jeg ved ikke lige hvad der er :-), men det ser godtnok gennemført ud :-)
mvh Christian
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Hehe, jeg ved ikke lige hvad der er :-), men det ser godtnok gennemført ud :-)
Det er da en superlækker Bio - med bare alt i udstyr og indretning. Rolig, du får mere i artiklenLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu