Print side | Luk vindue

Nyt på recordere.dk

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Nyheder, anmeldelser & omtaler
Forumbeskrivelse: Til nyheder, anmeldelser, omtaler (links også velkomne)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=76772
Udskrevet den: 18-December-2024 kl. 17:07

Emne: Nyt på recordere.dk
Skrevet af: Hother
Emne: Nyt på recordere.dk
Skrevet den: 01-Marts-2010 kl. 21:20
I løbet af året er det vores hensigt, at gennemføre et antal besøg hos vore AV-forhandlere.

Besøgene vil blive offentliggjort her på siden som besøgsartikler, og besøgene vil blive gennemført i takt med, at vi af anden anledning kommer rundt i landet. Derfor - hav venligst lidt tålmodighedEmbarrassed

Det første besøgs sted har været CSN-Teknik i Tappernøje. Her vil blive gennemgået Virksomhedens helt nye biograf. Herunder dens indretning og udstyr.

Og her en lille appetitvækker til den kommende første besøgartikel:

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 01-Marts-2010 kl. 22:32
Det lyder som en rigtig god idé. Var jo også på den måde jeg "opdagede" Sparshop i Nørresundby, og lagde min bestilling på et stk Pioneer reciever herBig smile

Altså hvis man bliver modtaget i det rum, når man kommer som kunde hos CSN, så blir det sq svært at løsrive sig. Det er extremely sexy Tongue

Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 01-Marts-2010 kl. 22:44
Hehe, jeg ved ikke lige hvad der er :-), men det ser godtnok gennemført ud :-)

-------------
mvh Christian

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 01-Marts-2010 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Hehe, jeg ved ikke lige hvad der er :-), men det ser godtnok gennemført ud :-)
Det er da en superlækker Bio - med bare alt i udstyr og indretning. Rolig, du får mere i artiklenLOL

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Print side | Luk vindue