recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Home Media Gallery på SC-LX71 for dummies!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Home Media Gallery på SC-LX71 for dummies!

 Besvar Besvar Side  <1 1011121314>
Forfatter
Besked
F.Nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér F.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 22:29
Det er Windows XP
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 22:33
hmm.. ok så er det åbenbart ikke nok med bare at opgradere til wmp11.... så skal man have noget medieserversoftware op og køre på pcen.. ala xmbc som med korrekt opsætning gør at du kan dele dine foto og musikklip på lokalnettet
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

nu ved jeg ikke lige hvad styresystem du har, men du kan downloade den her.. også er det bare at installere.
 
 
Understøttede operativsystemer: Windows Vista Business N; Windows Vista Home Basic N; Windows XP Home Edition N; Windows XP Media Center Edition; Windows XP Professional N; Windows XP Service Pack 2; Windows XP Tablet PC Edition
 
god fornøjelse Wink
 
Windows XP! Ved da ikke hvilken version det erConfused
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 08:43
kampus: f.nielsen har wmp11 kørende på xp, han kan ikke få den til at gøre som jeg kan under win7, så det er åbenbart styresystemet der i det tilfælde er forskellen... så du skal enten opgradere styresystemet... (det kan iøvrigt godt anbefales.. win7 syntes jeg er lidt bedre til medieinhold end xp) alternativt skal du gå medieserversoftwarevejen.. som xmbc.. men det er måske for langhåret??..
Mvh

René
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Halsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 14:37
Hej folkens!

Jeg savner stadig en vejledning til hvordan man i HMG vælger internet radio stationer som favoritter Embarrassed

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe? Smile
/Halsted
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af Halsted Halsted skrev:

Hej folkens!

Jeg savner stadig en vejledning til hvordan man i HMG vælger internet radio stationer som favoritter Embarrassed

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe? Smile
/Halsted
 
Den havde Kampus ellers også fundet ud af
 
Her er hendes vejledning fra side.. øhhmm 9 var det vist
 
"Ha! Nu har jeg da fundet ud af at gemme kanalerne. Skydeknappen i midten -> spil stationen -> T.EDIT -> CLASS (er under dækslet) -> piltasterne til at vælge placering -> ENTER"
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 15:53
Og her i revideret udgave:
 
Skydeknappen i midten -> find stationen -> T:EDIT -> CLASS (under dækslet)(tryk gentagne gange for at vælge mellem A B og C) -> tryk nummer (0 - 9) -> ENTER
 
Herefter vælges blot med at trykke et nummer (CLASS til at vælge mellem A B og C) når der ruller INTERNET RADIO over displayet
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Halsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 20:01
Det virker! Tusind tak til rhsin og Kampus Clap

/Halsted
Til top
F.Nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér F.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2010 kl. 23:06
Jeg har nu fået downloaded XMBC på min pc'er. På LX81 kan jeg også se XMBC, men det kan ikke vælges. Efter XMBC Medie Server står der i parantes er ikke autoriseret. Øv
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 11:04

hmm det kan måske være fordi den skal indekseres førend der viser noget indhold... evt et wildcard tjek om der er slået nogle netværksbegrænsninger til på xmbc... for en medieserver der kører korrekt bør ikke have adgangsbegrænsninger på lokalnettet... måske en firewall der er lukket på streamporten eller på selve programmet (men så burde receiveren dog ikke kunne se xmbc)

Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 11:07

Hvad er xmbc? Confused

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2010 kl. 11:10
det er mediserversoftware som du kan installere på din pc så du kan dele medieindhold over dit lokalneværk i stil med det jeg gør med feks min NAS
 
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1011121314>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu