recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic VT20 anmeldelse 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic VT20 anmeldelse 

 Besvar Besvar Side  <1 56789>
Forfatter
Besked
wcc1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Maj-2008
Sted: aalborg
Status: Offline
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 11:50
spændt på og se, hvad der kommer senere på året fra pana,( ifa 2010) det kunne være godt hvis de kommer med de skærme, de havde med på ifa 2009, (for dem der var der nede) tænker jeg på de tynde plasma skærme der var vist ved siden af det store 150" plasma. det var det tyndeste plasma jeg nogensinde har set, og ud fra det de viste på det ,var det helt iorden. evt. nogen der ved hvorfor de ikke er med i deres 2010 modeller




Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 11:56
@xcardman
den teoretiske billedekvalitet har nået en top - ikke toppen.

Med andre ord der er ikke meget mere at hente på plasma teknologien, det har stort set ikke flyttet sig siden 2006. På LCD er der stadig en del at hente - OLED varer nok en rum tid før det er brugbart og til at betale. Vi ser nu at en seriøs review bedømmer billedekvaliteten bedre på en Samsung LCD end på Panasonics 2010 top plasma - verden ændre sig - ting er ikke statisk.



Redigeret af JA - 02-April-2010 kl. 11:57
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

@xcardman
den teoretiske billedekvalitet har nået en top - ikke toppen.

Med andre ord der er ikke meget mere at hente på plasma teknologien, det har stort set ikke flyttet sig siden 2006. På LCD er der stadig en del at hente - OLED varer nok en rum tid før det er brugbart og til at betale. Vi ser nu at en seriøs review bedømmer billedekvaliteten bedre på en Samsung LCD end på Panasonics 2010 top plasma - verden ændre sig - ting er ikke statisk.

Ja du har helt ret i phillips har meget og indhente i forhold til B&O.
samt jeg giver dig ret i plasma er ved at når toppen med pioneer.
men der er meget langt til at alle tv har en kvalitet som pio.
især lcd tv 




Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 12:05
@xcardman
Hvor er det dette med Philips og B&O kommer ind i det jeg skriver - hvorfor bliver du ved med at tilføje noget jeg ikke skriver ? Hvorfor bliver du ved med at nævne pioneer ( det har iøvrigt præcis samme problemer som alle andre plasma; fadede farver og kontrast, genskin, sort bliver til gråt over tid ) ?


Redigeret af JA - 02-April-2010 kl. 12:06
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

@xcardman
den teoretiske billedekvalitet har nået en top - ikke toppen.

Med andre ord der er ikke meget mere at hente på plasma teknologien, det har stort set ikke flyttet sig siden 2006. På LCD er der stadig en del at hente - OLED varer nok en rum tid før det er brugbart og til at betale. Vi ser nu at en seriøs review bedømmer billedekvaliteten bedre på en Samsung LCD end på Panasonics 2010 top plasma - verden ændre sig - ting er ikke statisk.



Selvfølgelig er der mere at hente på LCD teknologien. Den er jo i forvejen bagud, og har noget at skulle indhente ifht plasma skærme.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

@xcardman
Hvor er det dette med Philips og B&O kommer ind i det jeg skriver - hvorfor bliver du ved med at tilføje noget jeg ikke skriver ? Hvorfor bliver du ved med at nævne pioneer ( det har iøvrigt præcis samme problemer som alle andre plasma; fadede farver og kontrast, genskin, sort bliver til gråt over tid ) ?
du påstår billedekvaliteten er i top
fordi pio er reference
phillips er meget langt efter og den eneste lcd skærm som nogenlunde kan levere et referencebillede er en B&O.

men lcd har alså ingen problemer overhovdet i din verden
dream on


Redigeret af xcardman - 02-April-2010 kl. 12:14
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 12:21

Damm, der bliver kørt i samme rille i denne tråd:


---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

@xcardman
den teoretiske billedekvalitet har nået en top - ikke toppen.

Med andre ord der er ikke meget mere at hente på plasma teknologien, det har stort set ikke flyttet sig siden 2006. På LCD er der stadig en del at hente - OLED varer nok en rum tid før det er brugbart og til at betale. Vi ser nu at en seriøs review bedømmer billedekvaliteten bedre på en Samsung LCD end på Panasonics 2010 top plasma - verden ændre sig - ting er ikke statisk.



Selvfølgelig er der mere at hente på LCD teknologien. Den er jo i forvejen bagud, og har noget at skulle indhente ifht plasma skærme.


Ligesom plasma har noget at indhente ift LCD - ingen teknologi er perfekt.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 12:31
det bliver lcd og plasma aldrig
derfor skal vi have en helt ny panel teknologi.
men indtil videre er er køb at en skærm et kompromi og vil sikkert altid være det.
for hvis phillips stadig holder sig til deres egen billedekvalitet, hjælper et oled panel ikke en meter
men jeg køber altså et tv efter en reference, netop fordi billedekvalitet kan måles.


Redigeret af xcardman - 02-April-2010 kl. 12:31
Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

JA vil hellere kigge på naturen gennem en badeværelsesrude = mat lcd skærm, end at kigge ud gennem et "normalt" vindue = plasmaskærm Tongue
 
Btw hvad står JA for? Ja til ballade?Evil Smile
som nu er flyttet til en anden tråd kan jeg se, nu når man ikke helt ved hvad man skal svare


Du må meget undskylde dette delay med at svare - måtte lige en tur ud og ordne lidt sager.

Glasrude kontra mat rude - endnu et issue - er naturen blank eller mat, er en skov blank eller mat ? Farver ændre karakter når de bliver vist på blankt papir, indtrykket ændres når man viser noget på blankt papir.

Når du på en glossy skærm ser en blank skov, og på en mat skærm ser en mat skov - hvad er mest korrekt Wink

Bortset fra det bedømmer jeg ikke et billede med referance hvad jeg ser ud af et vindue, men udfra hvad jeg ser direkte - måske derfor mener så mange at deres glossy skærm ligner det de ser - ud af vinduet LOL ... Wink


Redigeret af JA - 02-April-2010 kl. 13:26
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 13:28
Hold nu kæft en børnehave endnu engang... Kom nu videre... Begge parter... Denne tråd er jo stort set en copy/paste af de andre tråde...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 13:29
Farverne er mere dybe og rigtige på et glossy fotopapir. Derfor foretrækker de fleste osse det.
På mat papir bliver farverne udvaskede og grålige
 
Min skov er blank lige nu fordi det regner, og farverne står klarere.
På en tør sommerdag er naturen grålig
 
Så meget for det direkte kig. Ah du har garanteret solbriller på og skyklapperTongueLOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu