recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aflyst Fælleskøb Pana DMP-BDT300 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAflyst Fælleskøb Pana DMP-BDT300 

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af TRUMF TRUMF skrev:

Jeg kunne evt godt være interesseret, men prisen skal altså have et nyk nedaf. 3000 er max jeg vil betale. Jeg er dog lidt i tvivl, da jeg skal have et Samsung TV og man "blander" jo ikke de fine sager...

Jeg har i øvrigt i dag forhandlet et fælleskøb med min lokale pusher i Fona på Samsungs nye 3DTV hvis nogen kunne være interesseret ?
Samsung ue40c7705 til 13.500
Samsung ue46c7705 til 14.500
Samsung ue55c7705 til 22.500
Den pris kan jeg ikke love dig, da Panasonic allerede har sat prisen ned fra 4999 til 3999, desværre har man, som jeg har forstået, det ikke tilsvarende justeret på forhandlerne avanceSmile
 
Desuden vil prisen indeholde returret, hvilket jo også i givet fald skal håndteres økonomisk.
 
Der er intet i vejen for at sætte en pana afspiller til et Samsung TV, bortset fa eventuel "internt samarbejde", Viera f.eks., enhederne i mellemSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af TRUMF TRUMF skrev:

Jeg kunne evt godt være interesseret, men prisen skal altså have et nyk nedaf. 3000 er max jeg vil betale. Jeg er dog lidt i tvivl, da jeg skal have et Samsung TV og man "blander" jo ikke de fine sager...

Jeg har i øvrigt i dag forhandlet et fælleskøb med min lokale pusher i Fona på Samsungs nye 3DTV hvis nogen kunne være interesseret ?
Samsung ue40c7705 til 13.500
Samsung ue46c7705 til 14.500
Samsung ue55c7705 til 22.500
Den pris kan jeg ikke love dig, da Panasonic allerede har sat prisen ned fra 4999 til 3999, desværre har man, som jeg har forstået, det ikke tilsvarende justeret på forhandlerne avanceSmile
 
Desuden vil prisen indeholde returret, hvilket jo også i givet fald skal håndteres økonomisk.
 
Der er intet i vejen for at sætte en pana afspiller til et Samsung TV, bortset fa eventuel "internt samarbejde", Viera f.eks., enhederne i mellemSmile
Min nuværende panaBD, har ingen problemer, med at snakke sammen med et samsung tv. Det kører bare.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TRUMF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 22:40
Ja du må meget undskylde men det med at prisen allerede er sat ned fra 4999 til 3999 det er faktisk ulovligt. Man må ikke kalde noget for et tilbud hvis det ikke har haft en før-pris. En vare skal desuden have haft normalprisen i mindst 14 dage før man må sætte den på tilbud. Som du skriver så kom den først på markedet nogle steder i dag...
Der er i øvrigt andre steder der skriver at den vejledende pris er 3499 og har sat den ned på tilbud til 3999 hvilket tydeligt indikerer at ingen rigtigt ved hvad der er op og ned. Dog kan man med sikkerhed sige, at Panasonic ikke er en hæderlig virksomhed, når de oplyser den slags til dig.

Nåh men nok om det og ikke mere polimester striks...
Samsungs player skulle angiveligt koste omkring 2500 men den mangler jo en HDMI udgang, hvilket er årsagen til at jeg er på udkig efter et andet mærke. Jeg har snakket med en person hos Samsung, som dog ikke ville indrømme at de havde lavet en fejl, ved at overse problematikken med de HDMI udgange, men han ville gerne give mig ret i, at det er lidt smart med Panas anordning...

Bortset fra den ekstra HDMI udgang, er Panas player virkelig så god at den (vejledende) skal koste det dobbelte ??
Samsung PS50C7705 + Onkyo TS SR606 + KEF 2005.2 + WD TV Live + Sonos + Harmony 885
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af TRUMF TRUMF skrev:

Ja du må meget undskylde men det med at prisen allerede er sat ned fra 4999 til 3999 det er faktisk ulovligt. Man må ikke kalde noget for et tilbud hvis det ikke har haft en før-pris. En vare skal desuden have haft normalprisen i mindst 14 dage før man må sætte den på tilbud. Som du skriver så kom den først på markedet nogle steder i dag...
Der er i øvrigt andre steder der skriver at den vejledende pris er 3499 og har sat den ned på tilbud til 3999 hvilket tydeligt indikerer at ingen rigtigt ved hvad der er op og ned. Dog kan man med sikkerhed sige, at Panasonic ikke er en hæderlig virksomhed, når de oplyser den slags til dig.

Nåh men nok om det og ikke mere polimester striks...
Samsungs player skulle angiveligt koste omkring 2500 men den mangler jo en HDMI udgang, hvilket er årsagen til at jeg er på udkig efter et andet mærke. Jeg har snakket med en person hos Samsung, som dog ikke ville indrømme at de havde lavet en fejl, ved at overse problematikken med de HDMI udgange, men han ville gerne give mig ret i, at det er lidt smart med Panas anordning...

Bortset fra den ekstra HDMI udgang, er Panas player virkelig så god at den (vejledende) skal koste det dobbelte ??
Øh, nu er det altså ikke mig mig der fortæller at prisen er sat ned i den forstand, jeg fortæller dig primært hvad jeg kan konstatere, eller at afspilleren er på tilbud. Jeg fortæller dig hvor jeg ikke tror på, at jeg kan få afspilleren ned på det beløb du ønskerConfused
 
Jeg gør dette af ren service for sidens medlemmer, og får intet ud af dette initiativ fra mig, og vil derfor ikke tages "I lære".
 
Jeg synes bare at du skal kigge på et alternativWink 


Redigeret af Hother - 01-Maj-2010 kl. 23:22
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 07:39
Den har jo ikke været på marked endnu    så hvad den har været sat er kun en vejledning.

Det er prisen nu som er interessant.

Kære Hother    du gør altid et godt stykke arbejde for os andre.  ( hentede da en BD30 fra england hos dig )   
Og jeg overvejer meget dette samkøb af en Bluray 3D afspiller.   Men nogle sager skal lige på plads med resten af mit setup.

Er der fundet nogle test af afspilleren på nettet ?      er meget interesseret i DNLA delen  om den afspiller de fleste video formater den vej

mvh Hans
Til top
TRUMF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 07:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Øh, nu er det altså ikke mig mig der fortæller at prisen er sat ned i den forstand, jeg fortæller dig primært hvad jeg kan konstatere, eller at afspilleren er på tilbud. Jeg fortæller dig hvor jeg ikke tror på, at jeg kan få afspilleren ned på det beløb du ønskerConfused
 
Jeg gør dette af ren service for sidens medlemmer, og får intet ud af dette initiativ fra mig, og vil derfor ikke tages "I lære".
 
Jeg synes bare at du skal kigge på et alternativWink 


Hej Hother

Mit indlæg skal ikke forstås som en lærekage, og jeg er udemærket klar over at du gør dette for medlemmernes skyld, hvilket jeg er taknemmelig for, men når der kommer sådan noget frem, så synes jeg ikke at det er forkert, at "flame" din tråd, når det trods alt er viden der kommer medlemmerne til gode. Det er altså ikke mig der laver loven, og den er lavet for at beskytte forbrugerne. Jeg undskylder for min formulering, som ikke skal forstås som rettet personligt mod dig.

Med hensyn til at se på et alternativ, så er der jo ikke noget, hvilket både du og jeg er klar over :)

Jeg spørger derfor lige en gang til:
Bortset fra den ekstra HDMI udgang, hvad har Panas player som gør den så god at den (vejledende) skal koste næsten det dobbelte af Samsungs BD-C6900 som vejledende koster 3000,- og allerede nu kan købes til 2500,- ??
Samsung PS50C7705 + Onkyo TS SR606 + KEF 2005.2 + WD TV Live + Sonos + Harmony 885
Til top
wcc1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Maj-2008
Sted: aalborg
Status: Offline
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 08:17
samsung 3d blu-ray afspiller med 3d start sæt 2 par briller og 3d film, for 2995.- . så skal pana godt nok være billigere.




Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Den har jo ikke været på marked endnu    så hvad den har været sat er kun en vejledning.

Det er prisen nu som er interessant.

Kære Hother    du gør altid et godt stykke arbejde for os andre.  ( hentede da en BD30 fra england hos dig )   
Og jeg overvejer meget dette samkøb af en Bluray 3D afspiller.   Men nogle sager skal lige på plads med resten af mit setup.

Er der fundet nogle test af afspilleren på nettet ?      er meget interesseret i DNLA delen  om den afspiller de fleste video formater den vej

mvh Hans
Hej Hans, ja - tingene skal falde på plads, det kender jeg godtTongue
 
Ja, jeg har fundet en US test af afspilleren hvor den vist hedder BDT350, det er i det mindste samme data, men i og med at afspilleren i princippet hedder noget andet, har jeg valgt ikke at linke til anmeldesenSmile
 
Men i den test får den mange rosende ord med på vejen, og siges at være glimrende til det hele (3D BD, BD, DVD og CD) - men den får hug for at være langsom, uden der dog er opgivet tider.
 
Du kan læse lidt her:
 
 
Vedr. DNLA stod der ikke så meget andet, end at den fungerede overraskende godt - uden dog at nævne hvilke videoformater der var benyttetSmile 
 
Jeg forestiller mig ikke at den på DVD siden er noget match for f.eks. Oppo BD-83.
 
Men jeg søger skam stadig efter tests af afspilleren, og der må snart dukke nogle opTongue


Redigeret af Hother - 02-Maj-2010 kl. 09:14
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af TRUMF TRUMF skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Øh, nu er det altså ikke mig mig der fortæller at prisen er sat ned i den forstand, jeg fortæller dig primært hvad jeg kan konstatere, eller at afspilleren er på tilbud. Jeg fortæller dig hvor jeg ikke tror på, at jeg kan få afspilleren ned på det beløb du ønskerConfused
 
Jeg gør dette af ren service for sidens medlemmer, og får intet ud af dette initiativ fra mig, og vil derfor ikke tages "I lære".
 
Jeg synes bare at du skal kigge på et alternativWink 



Med hensyn til at se på et alternativ, så er der jo ikke noget, hvilket både du og jeg er klar over :)
Jeg spørger derfor lige en gang til:
Bortset fra den ekstra HDMI udgang, hvad har Panas player som gør den så god at den (vejledende) skal koste næsten det dobbelte af Samsungs BD-C6900 som vejledende koster 3000,- og allerede nu kan købes til 2500,- ??
Jamen dit svar er lige så godt som mit. Jeg ved af erfaring, at Panasonic laver overordentlige glimrende afspillere, hvor Samsung har vist lidt mindre heldige sider.
 
Men da jeg ikke har afspilleren i hånden, så kan jeg naturligvis ikke svare konkret. Du kan jo smutte ind på Panasonics og Samsungs hjemmeside og sammenlige data og funktionaliteter.
 
Jeg kan sådan set ikke gøre så meget mere for digSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af wcc1 wcc1 skrev:

samsung 3d blu-ray afspiller med 3d start sæt 2 par briller og 3d film, for 2995.- . så skal pana godt nok være billigere.
Du får med garanti ikke en Panasonic billigere end en Samsung. Sådan er detSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
wcc1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Maj-2008
Sted: aalborg
Status: Offline
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 09:40
det gør man nok ikke, men det er da en ret god pris samsung har når man tænker på at man får 2 par briller og 3d film med i prisen, bare brillerene koster da en hel del hvis man skal ud og købe dem ved siden af.




Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af wcc1 wcc1 skrev:

det gør man nok ikke, men det er da en ret god pris samsung har når man tænker på at man får 2 par briller og 3d film med i prisen, bare brillerene koster da en hel del hvis man skal ud og købe dem ved siden af.
Så skal du bare være sikker, på at du køber samsung tv. Brillerne er jo kodet til de forskellige tv.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu