recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic p65vt20 interesse???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic p65vt20 interesse???

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 01:39
Hej
 
Jeg er med!
 
Morten
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
viol8r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 15:31
Super - vi må lige samle op, når vi begynder at få signaler fra forhandlerene om, at de kan leveres. 
Pt. ser det ud til at blive i slutningen af juni...

Jeg vil foreslå, at vi blot samler en række personer (pt. er vi vist oppe på 9), der er interesseret. 
Derefter får vi fat i en forhandler, der vil give en god pris (tommyaxen har allerede fat i en, men der er sikkert flere). 
Og så sender vi listen til forhandleren, der så kan koordinere med de enkelte brugere omkring betaling/afhentning/levering mv., så vi "slipper" for så meget koordingering selv.
Til top
2Rbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-November-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 16:40
jeg giver dig ret, med 9 personer á ca. 30 af de lange = små 300.000.- måske lidt salg af forsikring og vægbeslag og hvad ved jeg. hvis der er nogle forhandlere der siger nej til sådan en ekstra omsætning i disse finanskrise tider, så hører alt op.
mvh

2R
Til top
viol8r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 00:29
Jeg har oprettet en ny tråd til koordinering af potentielt fælleskøb af 65VT20, så det bliver lidt mere "officielt". Første indlæg i den nye tråd opdateres med interesserede og status løbende.


Jeg har haft skrevet lidt med tommyaxen (der oprettede denne tråd) og han var lidt i tvivl om, hvorvidt han ville have skærmen, så derfor snakkede vi om, at jeg indtil videre kunne stå for koordineringen med forhandleren og opsamling af brugere.

Så venligst lige tjek den nye tråd og bekræft, hvis du stadig er intereseret! For skærmene kommer nok snart på lager og der er forhåbenligt en del penge at spare... Big smile




Redigeret af viol8r - 27-Maj-2010 kl. 00:30
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu