recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af 26" fladskærm til køkken??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af 26" fladskærm til køkken??

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 409
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af 26" fladskærm til køkken??
    Sendt: 04-December-2010 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af ThomasT1976 ThomasT1976 skrev:

Det kan ikke lade sig gøre at få et tv under 32" med et tilfredsstillende billed (min mening)...SlutPrut. Producenterne gider simpelthen ikke koncentrere sig og de størrelser. Ses også på priserne....de koster jo det samme eller mere end 32", da der slæges langt færrere.
 
Jeg har en 22 LCD LG til mit ekstra TV/computer skærm og det er godt med DVB C kanaler.
Nu hvor jeg har alle HD kanaler i fuldpakken fra Yousee uden kort, står billeder meget godt for et TV til 2000,-
 
Denne påstand er mere baseret på "personlige holding" end generelt viden tror jeg :-)
 
Mvh
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement)
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Hvordan er billedet når du ser det fra siderne og nede fra/oppe fra?


Der er lidt ændringer i kontrasten, det svare meget godt til hvad de skriver om de fleste lcd på flatpanels, ikke noget nyt her.

Jeg vil sige billedet på min pana x10 er lidt bedre men ikke meget. Nu har jeg også kun testet med dr1 og tv2 da jeg kun har en stueantenne på kasernen. Det er lidt svært at beskrive når man ikke er ekspert. Men generelt et rigtig fornuftigt tv til mindre rum.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af ThomasT1976 ThomasT1976 skrev:

Det kan ikke lade sig gøre at få et tv under 32" med et tilfredsstillende billed (min mening)...SlutPrut. Producenterne gider simpelthen ikke koncentrere sig og de størrelser. Ses også på priserne....de koster jo det samme eller mere end 32", da der slæges langt færrere.

Arrgh, mon ikke det skyldes at alle de omkostninger der knytter sig til alt andet end selve panelet er de samme. Tuner, stik, elektronik, software, indpakning, forsendelse, serviceforpligtelser osv.

Det er jo kun nogle kvadrat centimeter panel der adskiller et 22" fra 32", resten er det samme.

Det kan iøvrigt godt lade sig gøre at få et hæderligt billede under 32" men indrømmet der er mest billige TF-paneler.
Til top
ThomasT1976 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 12:54
Det kan ikke lade sig gøre at få et tv under 32" med et tilfredsstillende billed (min mening)...SlutPrut. Producenterne gider simpelthen ikke koncentrere sig og de størrelser. Ses også på priserne....de koster jo det samme eller mere end 32", da der slæges langt færrere.
Til top
Maistro Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Monsterslam Monsterslam skrev:

Jeg har netop købt det samsung i skriver om og jeg er ganske tilfreds. Billedet er fint, uden selvfølgelig at være superp. Og der er virkelig mange indstillingsmuligheder mht. billedet.
 
Når nu jeg ikke selv har set billedet derhjemme endnu, er jeg blot nysgerrig for at vide, hvad du mener med "uden selvfølgelig at være superp"?
 
Er det en selvfølgelig, at billedet ikke er superp, fordi det kun i sig selv er et 26", og at den bedre kvalitet kun fås i større tv'er - el. er det noget andet du tænker på?
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 20:54
Hvordan er billedet når du ser det fra siderne og nede fra/oppe fra?
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 19:02
Jeg har netop købt det samsung i skriver om og jeg er ganske tilfreds. Billedet er fint, uden selvfølgelig at være superp. Og der er virkelig mange indstillingsmuligheder mht. billedet.
Til top
Maistro Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af bimbobo bimbobo skrev:

Tak for dit råd, det bliver efter Jul.. når prisen er faldet et godt styk ned.
Selvom de skilter med "tilbud" er der trods alt 3 uger til Jul... og måske er tilbuddene alligevel ikke "reelle"
 Nu er Julegaverne købt og kassen skal fyldes op igen først.Wink
Mvh
 
 
 
Tjaaa, når tv'et alligevel kommer til at ligge og vente nogle uger endnu i org.emballagen til køkkenet er færdigt - kan Dansk Supermarked da lige få det tilbage i hovedet, hvis prisen sænkes yderligere i mellemtiden............for så selvfølgelig at købe det igen - bare billigere, hvis du får ret! Wink
..............så måske jeg blot skulle bede Bilka om med det samme at sende mig en bankoverførsel på det forventede prisfald - så sparer begge parter en masse besvær og tid! Tongue
Til top
Maistro Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 19:27
slettet

Redigeret af Maistro - 30-November-2010 kl. 19:31
Til top
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 409
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af Maistro Maistro skrev:

Tak for jeres input og kommentarer! Smile
 
BIMBOBO - hvis interesse i samme fladskærm, kan jeg kun anbefale dig at skynde dig at køre i Bilka, hvor jeg købte på tv og vægbeslag i går. Der er til og med i dag tilbud på Samsungs fladskærme - så jeg gav kun 3.333,- for dette Samsung - samme pris som den billigste pris jeg kunne finde på internettet.
 
Tak for dit råd, det bliver efter Jul.. når prisen er faldet et godt styk ned.
Selvom de skilter med "tilbud" er der trods alt 3 uger til Jul... og måske er tilbuddene alligevel ikke "reelle"
 Nu er Julegaverne købt og kassen skal fyldes op igen først.Wink
Mvh
 
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement)
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
Maistro Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af bluebucket bluebucket skrev:

Hvordan er Samsung UE26C4005 i brug?

Vi har et Samsung 22" i soveværelset som er ganske forfærdigligt langsomt i menuerne og TV'et reagerer kun nødigt på remoten...

Hvis de har oppet sig, kunne UE22C4015 måske være en ide (når nu 26" ikke fås i hvid).

 
For mit vedkommende kan jeg desværre ikke give dig en melding endnu. TV'et kommer til at stå i papkassen lidt endnu indtil køkkenet er færdigt og klart til få installeret fladskærm! Tongue
Til top
bluebucket Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 12:09
Hvordan er Samsung UE26C4005 i brug?

Vi har et Samsung 22" i soveværelset som er ganske forfærdelig langsomt i menuerne og TV'et reagerer kun nødigt på remoten...

Hvis de har oppet sig, kunne UE22C4015 måske være en ide (når nu 26" ikke fås i hvid).




Redigeret af bluebucket - 30-November-2010 kl. 16:06
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80
HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7)
WDTV Live
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu