recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ridderdk stue bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketridderdk stue bio

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af GGBON GGBON skrev:

Er der mulighed for et lyt / kik over en kop kaffe ?

Vi er igang med et større flytteprojekt (2 børn på 5 og 7, skal have større værelser og nye møbler) så det vil jeg ikke være bekëndt :-)
At flytte rundt på 2 børneværelser og et kontor, samtidig med at det skal koordineres så der stadig kan leges og der skal males, og når der derudover er købt nye møbler m.m, hold kæft hvor ser der ud!  :-/
 
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 10:12
Ser først tråden nu (link fra anden tråd).

Stor respekt for at du har kastet dig ud i og gennemført sådan et stort projekt og resultatet er flot.Clap

Jeg vil dog tilslutte mig kritikken af højden og komme med et forslag som andre kan overveje, hvis de går med lignende tanker:

Man kan placere centerhøjttaleren i reolen under TV'et. Det betyder at både TV og front (højre/venstre) kan komme længere ned og dermed tættere på idealpositionen. Visuelt vil det også få hjemmebioen til at fremstå mindre overvældende.

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Har vist dine billeder til konen og med den WAF skulle man jo tro at hun sagde "WOW". Nææ nej, hun syntes faktisk ikke det er så pænt:-(. Lige nu har jeg 2 store gulvhøjttalere + 2 mindre reol højttalere ( baghøjttalere ) fra Monitor Audio, og det generer hende ikke ??? Nok fordi jeg har haft dem lige så lang tid jeg har kendt hende.

-tror faktisk mange kvinder ikke har noget imod "pæne" højttalere og TV.
-blot man sørger for pæn (helst skjult) ledningsføring, det skal ikke se rodet ud og det skal være nemt at holde rent (både for ham og hende Embarrassed)


Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 11:26
Burde du ikke have forlænget skråvæggen på det sidste billede, så man undgår det der hak?
 
...men det er godtnok et flot resultat du har fået :-)
mvh Christian
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 13:15
Det er besvaret i tråden.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Burde du ikke have forlænget skråvæggen på det sidste billede, så man undgår det der hak?
 
...men det er godtnok et flot resultat du har fået :-)
 
Jo det burde jeg, har jeg efterfølgende måtte konstatere. Det ser en anelse "forkert ud", på den anden side er væggen jo 10-12 cm breddere som det er lavet i forhold til hvis jeg havde forlænget skråvæggen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu