recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetinum USB stick
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBluetinum USB stick

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Uffe W Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetinum USB stick
    Sendt: 12-Marts-2011 kl. 15:42
Har anskaffet mig en Bluetinum BT-DCT110 Digital TV Boks og har prøvet optagefunktionen via USB indgangen.
Er der nogen her der har erfaringer med hensyn til hvilke USB sticks der er hurtige nok til at optage DR-HD eller andre HD programmer.
Ejer en Dane-elec 16 Gb stick men den kan ikke følge med, kun når programmerne er i SD opløsning, USB harddisk kører fint men det var jo ventet.
Vil gerne bruge en USB stick, da det i nogen situationer er mere praktisk f.eks i forbindelse med optagelser om natten p.g.a støj fra harddisken.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 00:28

En 2.5" HDD er næsten lydløs, så for mig ville det ikke være en problem at have den kørende i soveværelset om natten. Problemet med USB stick er at der ikke kan være ret mange timers optagelser på 16-32 GB. Jeg har brugt en 16 GB Corsair Flash Voyager GT uden problemer, også til DR HD.

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Uffe W Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-April-2010
Sted: Danmark
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 12:12
Mange tak for rådet Smile
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10482
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af Uffe W Uffe W skrev:

Ejer en Dane-elec 16 Gb stick men den kan ikke følge med, kun når programmerne er i SD opløsning,

Ja, det er rystende, at de kan få lov at kalde sådan en stick for USB2.0 standard, når den ikke engang kan overføre de sølle 8-10 mbit/s som DR HD kører med. Jeg har desværre en 8 GB Avixe stick som lider af samme problem.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu