recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min nye onkyo TX-NR 609 Mums
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min nye onkyo TX-NR 609 Mums

 Besvar Besvar Side  <1 34567 9>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 21:04
Fedt. Tillykke med det.Smile Der er ikke noget, som er mere irriterende, end at man ikke kan få tingene, til at virke.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
fhebo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhebo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 22:07
Den ser spændende ud.

Har fundet den på Amazon.de til 469€ (dvs. ca 3300 kr) incl forsendelse. Måske værd at overveje ift. de danske forhandlerpriser.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af fhebo fhebo skrev:

Den ser spændende ud.

Har fundet den på Amazon.de til 469€ (dvs. ca 3300 kr) incl forsendelse. Måske værd at overveje ift. de danske forhandlerpriser.


189,- kr. ikke meget at spare, når man kan købe den i elgiganten til 3489,- med 14 dags returret og med dansk garanti.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hifi-komponenter/receiver-forstarker/TXNR609B/onkyo-7-1-receiver-tx-nr609
Til top
mikkel.lund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2011
Sted: Sisimiut, GL
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkel.lund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 12:17
Eller også kr. 3.489,- hos Tape Connection m. fri fragt:
 
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 12:57
jeg ville ikke være i tvivl - tapeconnection
Til top
fhebo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhebo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 14:14
Ja det er jo så helt andre priser end dem jeg tidligere har set. Foretrækker da også Tapeconnection fremfor Amazon Wink
 
Kunne I hurtigt give mig et forslag til et højttalersystem som opfylder følgende krav som er fyldt med det sædvanlige kompromis for en familie hvor der sjældent er tid til at nyde musik alene Smile:
- 5.1 system til en mindre stue på 25 m2,
- god lyd til ca 5-7.000 kr,
- høj WAF, dvs. små højttalere, gerne hvide, subwoofer/center dog tilladt :-)
Også gerne acceptabel stereo-lyd.
 
 
Til top
mikkel.lund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2011
Sted: Sisimiut, GL
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkel.lund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 14:21
Evt. Focal Sib2 fra HiFi Freaks.
 
Du kan evt. opgradere de to fronter og centeren til Sib XL, så prisen bliver kr. 5.845,- ekskl. kabler.
 
 
De skulle få dem i hvid igen i september.
 
Edit: Tilføjet center til Sib XL.


Redigeret af mikkel.lund - 31-August-2011 kl. 14:30
Til top
mikkel.lund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2011
Sted: Sisimiut, GL
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkel.lund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 14:27
hvis = hvid
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 14:34
monitor audio laver nogle rigtig gode standerhøjtalere til menneske penge.
jeg ved ikke hvilken model det var , men til udstillingen i København sidste efterår, var den det helt store samtale emne
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:


jeg ved ikke hvilken model det var , men til udstillingen i København sidste efterår, var den det helt store samtale emne


Silver RX1 Smile

EDIT: Læste lige baglæns i tråden, de bryder så budgettet noget...


Redigeret af Otto J - 31-August-2011 kl. 16:06
Til top
Madss Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Maj-2009
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 15:02


Redigeret af Madss - 08-September-2011 kl. 15:03
Til top
winberg2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Januar-2011
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér winberg2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg var inde på netradio kort i går. Og der var rigtig mange at vælge imellem. Man kan søge efter dem på navn. Så det er ret simpelt.
 
Hej Flemming
 
Kan du også søge efter deciderede danske radiostationer (P3, P4 osv.)?
 
M.v.h.
Per
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu