recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple er en religion. 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApple er en religion. 

 Besvar Besvar Side  <1 484950
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af B-CLG B-CLG skrev:


Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg læste en artikel på mobilsiden.dk og bt. Om religiøse tilstande omkring apple som brand. BT det er for sygeligt. Hvad er det der gør apple så forskellig fra andre?

Apple har været dygtige til at organisere sig med en messias, evangelister, prædikanter og fanboys.

Andre religioner har i sin tid fået deres udbredelse ved at deres "folk" har været gode til at kommunikere, i praksis læse og skrive.

Apple har været tilsvarende stærke inden for mediernes grupper af medarbejdere. Og er der noget mediefolk bryder sig om, så er det at være på og sprede budskaber.

Derefter kommer alle de andre som godt kan lide at være med i "noget fælles med en tilsyneladende succes".

Fænomenet er beskrevet i filmen "Die Welle".

- Og glem ikke at Apple har nogle produkter som ser pæne ud og mange er glade for.

/B
Hvad kan de produkter som andre ikke kan? Det er det jeg ikke kan se. Kun på designet, men det synes jeg der er andre der er pænere. men smag og behag
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg læste en artikel på mobilsiden.dk og bt. Om religiøse tilstande omkring apple som brand. BT det er for sygeligt. Hvad er det der gør apple så forskellig fra andre?

Apple har været dygtige til at organisere sig med en messias, evangelister, prædikanter og fanboys.

Andre religioner har i sin tid fået deres udbredelse ved at deres "folk" har været gode til at kommunikere, i praksis læse og skrive.

Apple har været tilsvarende stærke inden for mediernes grupper af medarbejdere. Og er der noget mediefolk bryder sig om, så er det at være på og sprede budskaber.

Derefter kommer alle de andre som godt kan lide at være med i "noget fælles med en tilsyneladende succes".

Fænomenet er beskrevet i filmen "Die Welle".

- Og glem ikke at Apple har nogle produkter som ser pæne ud og mange er glade for.

/B
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det mente man også i fjernsynets "barndom". Nu svigtede folk da helt at gå i Kirke Tongue
Men der er jo videnskabeligt bevis nu.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 15:52
Ja det mente man også i fjernsynets "barndom". Nu svigtede folk da helt at gå i Kirke Tongue
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 15:09
Jeg læste en artikel på mobilsiden.dk og bt. Om religiøse tilstande omkring apple som brand. BT det er for sygeligt. Hvad er det der gør apple så forskellig fra andre?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 484950
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu