|
|
Besvar ![]() |
Side 123 29> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 24-Februar-2006 kl. 23:02 |
Hej Alle Det kan være svært at overskue markedet. Hvilke modtagere viser DVB subtitles (danske undertekster) samt MHP (Multimedia Home Platform). Her er en foreløbig oversigt (opdateres løbende):
DVB-T modtagere - OK:
TV med DVB-T tuner - OK:
DVB-T til PC - OK:
Status ukendt:
Disse kan ikke vise DVB subtitles korrekt:
(med forbehold for fejl) Inputs er velkomne! /Lars PS. Senere vil der blive tilføjet modtagelse af DD5.1 lyd til oversigten, men da den del ikke er i brug på DTT nettet endnu, er det umuligt at konstruere en realistisk oversigt. Bare fordi fabrikanterne skriver Dolby Digital på deres hjemmeside, behøver det ikke betyde at der også kommer 5.1 lyd ud af kassen. Det er måske kun stereo (DD2.0) Redigeret af Lars - 03-September-2006 kl. 10:12 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Dreambox 500T med Gemini og Bullztext.
|
|
![]() |
|
A.Morup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Pinnacle PCTV310i DVB-T PCI-kort understøtter hverken DVB-subtitles eller MHP. Men er det et spørgsmål om hardware eller software? Er der nogen der kender til SW som kan hive undertekster ud af enhver HW? Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
technisat digipal 2 kan også køre dvb subtitle det er oplyst i en mail til mig fra technisat i Tyskland
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() |
Opera 4801 kan jeg heller ikke få til at virke på DVB undertekster Kun teksttv undertekster havde jeg på TV2 indtil d. 20/2 Modtageren er en kombi DVD og DVB/T Modtager Mvh Hans
Redigeret af hansie |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() |
Hvem kender til denne Brainwave http://www.sojitz.de/multimedia/ad_scartstick.htm Måske er den det samme som Grundig's 1560 model . Mvh Hans |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Grundigs model understøtter undertekster. Det gør denne næppe (det er ikke nævnt med et ord, i hverken specs eller manual(er)) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Hejsa
Har lige fået en Phillips DTR 2000 og denne kan godt vise DVB-subtitles
/John
|
|
![]() |
|
![]() |
Mystisk. Philips siger at den model ikke understøtter DVB subtitles (link). Har du undertekster på TV2 ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Hejsa Jeps Lars det har jeg (tekster på Tv2) funker fino med at slå dem til og fra And BTW det drejer sig om denne http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=182915 Som jeg kan se kalder de den DTR2000/53 /John Redigeret af mrproper |
|
![]() |
|
![]() |
Nåeh, DTR 2000 - forvekslede den lige med den lille DTR 200 Ok. DTR 200 har ikke undertekster. DTR 2000 har. Got it /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
OldSmurf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Min tysk indkøbte Radix DT2010T til sølle 47 Euro understøtter skam både DVB subtitles samt TTV tekstning Har desuden en DT2000TM som kører med samme FW, så mon ikke den også kan. /Jens
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 29> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |