|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
![]() Sendt: 09-Januar-2006 kl. 14:00 |
|
Jeg ved andre har berørt emnet, men nu bringer jeg det op igen: Jeg har TDC kabel-TV fuldpakken og oplever tit at film fra SV4 og Norge er "mast sammen" i formatet, så filmoplevelsen bliver ødelagt.
|
||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
||
![]() |
||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|
TDC er "skurken i stykket". Det fremgår, hvor det har været debatteret her.
|
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Det er nok et 4:3 TV du har. Ved at bruge 16:9 omskifteren bliver det TV'et der leverer de sorte bjælker og det buger ikke billedlinier. Der sker det samme, hvis du i indstillingerne på din DVD afspiller fortæller at du har et 16:9 Widescreen TV. EDIT: hmm, ud fra Carsers indlæg kommer jeg ret meget i tvivl om Stofa (som jeg har) håndterer det anderledes end TDC. Mvh Michael Redigeret af Maggerholm |
||
![]() |
||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1973 giver flere data om sagen, mere specifikt tænker jeg på ErikTJ's udmærkede indlæg med svar fra TDC og meget andet. Redigeret af Carser |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||
![]() |
||
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
![]() |
|
OK, tak - så fik jeg læst mig lidt klogere men nok ikke bedre stillet. Mit gode gamle Finlux 4:3 har nok ikke omskifter til 16:9 så næste spørgsmål (som sikkert også er behandlet
![]() |
||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Det er i hvert fald det den er beregnet til, men jeg tror kun det er en knap svarede til sammen funktion på TV'et fjernbetjening, så hvis TV'et ikke har funktionaliteten, så virker knappen nok ikke. Mvh Michael |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, der er ikke noget at gøre - den knap styrer kun 16:9 TV. I øvrigt var mit gode og meget gamle 29" Finlux Vario mit sidste 4:3 TV. Så gik jeg over til et 32" Sony. Det er vanedannende godt. Morten, især hvis du er glad for film: Jeg foreslår, du opgraderer til 16:9. Det vil du ikke fortryde, og gode billedrørs-TV i 16:9 koster ikke meget i dag i forhold til tidligere. |
||
M.v.h. Carser
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg skal sandelig også have et 16:9, jeg hører bare alle steder fra at de endnu ikke er gode nok og stadig for dyre. Jeg var og er bare irriteret på TDC over deres signalterror og glæder mig over at jeg ikke mere har tlf.abb hos dem. (eller bredbånd for den sags skyld; de er ca. 9 x så dyre som comx vi nu har) |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu hører du så noget lidt andet fra mig. Og mange kan bekræfte det:
Ja, det taler for sig selv. Redigeret af Carser |
||
M.v.h. Carser
||
![]() |
||
![]() |
|
Claes: Du får snart en fartbøde... Nej, vi er vist helt enige (og jeg skulle også lige rense min mus). |
||
M.v.h. Carser
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det var selvfølgelig fladskærm jeg mente; og efter at have tjekket testlinkene her fra forummet bliver jeg yderligere bekræftet: det kan betale sig at vente nogen tid endnu.
|
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen Morten, Enig m.h.t. fladskærm. Ikke helt m.h.t. at gå via 16:9 m/billedrør i mellemtiden, hvis du vil skyde dit 4:3 Finlux af, mens det stadig er noget værd og i orden, og hvis du jævnligt ser film. Oplevelsen er alle pengene værd. Efter min mening.
|
||
M.v.h. Carser
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |