|
Før du handler hos Cinemagic (Afsluttet) |
Besvar | Side <1234 21> |
Forfatter | |||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så for den - kan se der desværre er andre der har kedelige oplevelser med cinemagic:(.
Jeg tænker da også Panasonic er en del af det her. MEN det er kun ift cinemagic. Jeg er da ret overbevist om at det er et problem for cinemagic, da de meget vel ved at de står til ansvar ift køber (mig) og så må de rette henvendelse til Panasonic for deres del. Det har ikke den dyt med mig at gøre. At forsøge at få mig til tage ansvaret videre til Panasonic er bare ækel kundeskik. Den lånte skærm, skal da siges var en jeg insisterede på at låne, da mit tv var ganske nyt da det krævede et nyt print. Jeg fik et lån af 24" uden Remote og der ej heller var relevant tuner i, dernæst var det ikke muligt at montere på foden. Så jeg brugte det aldrig. Vedr den udskiftning jeg har haft - den er der gjort opmærksom på da tv' et røg afsted sidste gang. Her afviste Servicebroker, at der skulle være tale fejl opstået under udskiftningen. Så min tanke er at mit cx700 lever op til den konstruktion det er født med, men at den konstruktion bare ikke er god nok. Der er andre brugere på flatpanels med samme model som har samme problem. De burde også køre den videre. Jeg ville gerne forlænge mit forhold med Panasonic, men med Oled priserne på 55", syntes jeg bare at LG giver mig mere. Fejlraten på panasonic har jeg igennem årene altid syntes var lavere end på især samsung. Det kan da også være samsung sælger langt flere enheder det ved jeg ikke. Men samsung bliver aldrig et produkt jeg får inden for mine døre, når vi snakker mobil eller tv, lyd ihvertfald Redigeret af Bromberg5 - 01-Marts-2017 kl. 07:57 |
|||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Troller du?! Det er 100% Cinemagic der har aben, lige meget hvad pokker din personlige holdning er.
Det er denne type indlæg der er med til at forplumre og de-raile en ellers fin debat. |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg troller bestemt ikke.
Men det er da Panasonic der betaler for reparation af deres produkter. Ikke forhandleren. Både Cinemagic og Panasonic har andel i denne sag. Når man kritiserer firmaer som Panasonic og Apple risikerer man åbenbart at får ørerne i maskinen. Jeg skal nok stoppe med at skrive i denne tråd. PS. Truer du mig? I bedste mening. Over and out. |
|||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, fra forbrugerens synspunkt har Cinemagic kun andelen her. Hvordan Cinemagic og Panasonic finder ud af at løse problemerne er kunden uvedkommende.
Hvor I ovenstående har jeg på nogen måde forsvaret Panasonic!? Jeg har endog ikke nævnt dem, da producenten er fuldstændig uden betydning. Om det havde være Samsung, LG, ProSonic, B&O osv. - fuldstændig samme situation.
Aner ikke hvad du mener med det - jeg kan slet ikke se at jeg på nogen måde er truende i mit indlæg, jeg skriver bare at personlige holdninger er mere til skade end gavn i en tråd som denne... |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Mufti. Man skal passe på med hvad man skriver om Panasonic og Apple. Mvh. |
|||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
||
Åh stop da. Som nævnt har det intet med producent at gøre. Det burde da fremgå og burde også være en viden man besidder, hvis i første omgang ytrede sig om emnet..
Redigeret af Bromberg5 - 01-Marts-2017 kl. 08:40 |
|||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja jeg er ikke uenig i at det er trukket for langt. Men jeg havde håbet på at vi kunne klare den uden al det her. Det havde sgu bare været nemmest. Men ja det må tage et år - sådan er det
|
|||
MfedeN
Bruger Oprettet: 05-August-2016 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan se, at der er en del navneforvirring ang. Forbrugerklagenævnet og Forbrugerrådet.
Forbrugerrådet (som nu hedder Forbrugerrådet Tænk) er en uafhængig organisation og ikke en offentlig myndighed, som Forbrugerklagenævnet er. Blot for lige at få det på plads :) |
|||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
+1 Det er sælger som man som køber har en aftale med! Hvordan producent, sælger/forhandler vælger at afregne evt. omkostninger til reklamationer er køber helt uvedkommende. |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Det vil sige at Panasonic slet ikke har forpligtelse til at udbedre fejlen.?? Mvh. |
|||
zulfo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den forpligtelser har Panasonic over for deres kunde, som er Cinemagic!
Det er derfor jeg har skrevet at det må Cinemagic ligge og rode med - det kommer ikke deres slutkunde ved overhovedet hvordan (og om) de får det løst. Cinemagic skal overholde købeloven som foreskriver 2 års reklamationsret. Der foreligger allerede en tidligere afgørelse der har afgjort at tordenfluer i et TV er en mangel. http://www.forbrug.dk/Afgoerelsesdatabase/Forbrugeromraadet/radio-tv-mm/Tordenfluer-i-et-fjernsyn-var-en-mangel?tc=901F877CE1F74F52BF9992581A814E7C Kunden har reklameret inden for reklamationsretten om en mangel, længere er den ikke - lige gyldigt om det havde været Samsung, LG, B&O (det KUNNE være at gentagelse fremmer forståelsen, man har lov at håbe!) |
|||
Lars B
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er så kun Cinemagic der ikke har overholdt det de er forpligtet til.
Der må da være andre forretninger der sælger Panasonic,hvordan har de reageret på tordenfluer. Kan da godt se at det er et firma,man skal gå langt udenom. Mvh |
|||
Besvar | Side <1234 21> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |