recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra Bi-wiring til Single-wiring
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFra Bi-wiring til Single-wiring

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2014 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Bastianboxer Bastianboxer skrev:

Det er pænt svært at slette noget der er citeret, men hvorfor skal jeg skrive pænere end alle andre ?

Man kan ikke bare lige proppe et par harald nyborgledninger i mit setup, så den test er umulig.

Iøvrigt skrev jeg at jeg kunne høre forskel på de 2 kabler jeg har nævnt, men mange andre kunne jeg ikke og hvad hjælper det så at diske op med alt muligt ?

Jeg mener stadig et JA til en afprøvelse om jeg kan høre forskel på de 2 kabler jeg selv nævner, men ikke bare noget tilfældig som en eller anden nævner og du så bakker op.

Så simpelt kan det faktisk være

Og lad os så lige gå tilbage til trådstarters spørgsmål om det kan betale sig at Bi-wire eller om han bare skal gøre som sælger, og sætte bøjler eller andet mellem terminalerne på højttalerne.

Er du uenig i, at med det setup han skriver om, vil hverken du eller han kunne høre nogen som helst forskel, fordi han intet får ud af det?

Vi taler ikke om, at trådstarter vil have et af 2 typer kabler i sine højttalere (og jeg tror stadig ikke man kan høre forskel, men lad den ligge) men at han spørger til om det kan betale sig.

Mit svar er nej - hvad er dit input til topic, hvis du har et?!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2014 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af Bastianboxer Bastianboxer skrev:

Men foretage mig noget som helst med din indblanding, er og bliver en ting der aldrig sker Wink Dertil har jeg læst alt for mange af dine indlæg - Sorry.


Hmmmmmm, en skam, nu havde du eller chancen for at jorde "geniet" (mig) noget så eftertrykkeligt, ved at påvise at du let som ingeting kan lytte forskel.


Oprindeligt skrevet af Bastianboxer Bastianboxer skrev:

Har du ikke et link til dit setup ?


Nope. Det er beskrevet mange gange her.
Det er bare et sammensurium af "gammelt skrammel", der spiller som jeg syntes er fint (både anlæg i stue, køkken og ved PC).

Har du et link til dit setup?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 08:42
Hejsa alle, hold jer til topic, og drop fnidder, det hjælper jo alligevel ikke trådstarter.
Mvh

René
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:



Mage til pseudovidenskab og spild af tid er det godt nok længe siden jeg har læst, og det var på Hifi4All, hvor de kabelreligiøse tosser samles. 

Et godt udgangspunkt hvis du vil tages seriøst, ville nok være at undlade at kalde folk for tosser fordi de har en anden mening end dig selv.


Redigeret af Simon, TC - 08-Juli-2014 kl. 18:09
Tape Connection MKII
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 07:02
Jeg låser tråden, trådstarter får vist ikke længere noget ud af den
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu