|
Fra iphone til Nvidia shield |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2016 kl. 16:41 |
Kan nogen venligst fortælle mig hvordan jeg streamer min video fra iphone til nvidia shield ?
Det skulle meget gerne lade sig gøre men kan ikke finde det. |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
fra hvilken app streamer du fra ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Ikke nogen.
Hvilken app skal man bruge ? |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Du skal bruge en app der understøtter chromecast vil jeg mene. Mener all cast gør det på ios men er ikke sikker
Redigeret af technology - 04-Januar-2016 kl. 18:10 |
|
![]() |
|
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
Du ved ikke hvad du selv vil streame?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvis man har "hørt" at det skulle kunne lade sig gøre, har man nok prøvet at søge på det store globale netværk, kaldet internettet. skriver man noget andet i søgefeltet kan det være man får et resultat der kan bruges.
Men det er selvfølgelig markant lettere at få det hele serveret på et fad, og lade andre gøre det for sig. Redigeret af claus_jac - 08-Januar-2016 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Har fundet ud af det. Det er alligevel ikke interessant mere da videokvaliteten nedgraderes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |