recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra WAOO til Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fra WAOO til Stofa

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ninka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ninka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fra WAOO til Stofa
    Sendt: 19-Januar-2014 kl. 07:53
Hej, SE har købt Stofa, og derfor skifter vi nu til Stofa tv-pakker
pr. 1.4.2014 og har fået af vide at vores tv-box skal udskiftes til Stofa's tv-box.

Startede hos SE med Motorola TV-box som var noget skrammel, vi skiftede for et par år siden til Airties,og vi har været godt tilfreds med den.

Hvilken tv-box bruger Stofa, og er Stofa's tv-box med harddisk i orden?

Med venlig hilsen
Ninka, som er lidt bekymret.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 10:09
Efter hvad jeg kan se på Stofa´s hjemmeside, så er det Zaptor boks (Motorola) de bruger endnu. 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Ninka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ninka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 10:26
okay, har selvfølgelig været forbi Stofa'a hjemmeside, men da den forlanger mit postnummer, og konstater at der ikke er antenneforening der hvor jeg bor, er oplysningerne derfor begrænset.

Men Motorola igen, puha!

mvh Ninka
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 10:35
Slettet forkert sted

Redigeret af SVP03 - 20-Januar-2014 kl. 15:18
SVP03
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 11:07

Der behøves jo ikke at bruge udbyderens modtager, der er som bekendt en del enheder på markedet til brug på DVB-C.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Aarhus, DK
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jubas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 18:01
Hvem siger de får signalet via DVB-C?. Så skal de jo til at trække nye kabler i huset. Det vil jeg ikke tro at SE byder deres eksisterende IPTV kunder.
Desuden kan jeg ikke se hvordan man får startforfra på en DVB-C boks fra Fona.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 18:09

Stofa leverer da vist ikke signalerne på anden vis end via Coax DVB-C. Jeg vil til hver en tid
foretrække andre enheder end dem som både Stofa og You See kan levere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jubas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 19:04
Det er rigtigt, at de ikke har gjort der tidligere. Men nu er det jo alle de eksisterende SE kunder der bliver konverteret til Stofa systemet. Jeg går ikke ud fra de alle skal have DVB-C fremover.
Jeg ser nu ikke noget grund til at have en boks, med mindre det er udbyderens, da der ville være en del features man vil miste.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 19:33

De enkelte TV stationer klarer udemærket behovet for start forfra med alle de genudsendte genudsendelser.
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jubas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 19:52
Hvis man ikke ville bruge nogle at de ekstra services der blev tilbudt. Kan man vel bare nøjes med et moderne TV med en harddisk i.
Til top
Ninka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ninka Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 20:22
Som det bliver beskrevet, er jeg jo eksisterende SE kunde, og regner bestemt ikke med at signalet kommer ind i huset på andre måder end den nuværende med fiber.

Regner heller ikke med at kunne bruge de eksisterende Airties, da det jo er WAOO's ejendom.

Mvh

Ninka
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2014 kl. 20:29
Vil mene du får en box, i stil med den du har nu. Du vil fremover modtage tv på samme måde, som du gør nu, over fiber. Vil skyde på du får stort set den samme boks som nu, men da den du har tilhører Waoo, skal den selvfølgelig sendes tilbage og du får så en ny der ejes af SE.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu