|
Fra YouSee til Hiper |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kommer an på hvad for en boligforening man bor i. Det er en rimeligt rådden aftale vi har lige nu. |
||
osbech
Guld medlem Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er jeg kommet på deres 1000/60, det er satme lækkert. Selvfølgelig for tidligt at sige noget om stabiliteten, men hvis den fortsætter som hidtil, så har jeg ikke noget at frygte.
Jeg tror det kommer meget an på hvor man bor, min ven som bor i 3000 Helsingør er bestemt ikke tilfreds med deres oppetid.
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er bestemt ikke en boligforening. Jeg er direkte kunde hos yousee, men vil ikke have TV delen. Det var bare for at sige at man godt kan købe internet på yousees net uden at skulle betale for en tv-pakke. Hvordan det fungerer i en boligforening kan jeg ikke udtale mig om. |
||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg hygger mig i disse dage med at prøve Hiper - gået fra en 15/15 fiber
Synes dog slet ikke jeg får nok ved hiper (adsl) - lovet 100/35 men får maks 40/30... Det er for så vidt ok, men til 70kr/md mere kan jeg få 100/100 fiber som bare virker - min nuvlærende 15/15 er lige lille nok til Netflix 4K :-( men har ellers fungeret 100% de sidste 20 måneder Hvis ik Hiper tryller inden længe får de deres udstyr retur :-) tror fiber er vejen frem, vi streamer alt herhjemme da vi er kanelcuttere ;-) |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan tester du hastighed?
Du skal bruge 5Ghz, i nærheden af router for at komme op på de hastigheder. |
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Er et kabel fuldstændig old school?
|
||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ha ha.
Selvfølgelig er kabel ikke oldschool. JaAndersen skriver bare at han er kabelcutter. |
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, så er det sgu om at holde sig fra kablerne :D |
||
Byteman2
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som sådan er forbindelsen den samme hos Hiper. Men man skal være indstillet på anderledes kundeservice. Kortere åbningstid og lukket i weekenden. Jeg har selv Hiper og har den lovede hastighed. Ved 2 fejlmeldinger hos dem hørte jeg aldrig tilbage. Faktisk modtog jeg en email omkring bedømmelse af supporten før problemet var løst :)
Da problemet tit ikke skal findes i den enkelte installation men i områdets bokse, så kan det være en ide at ringe til YouSee i stedet - så skal man bare ringe ind som om man var en af naboerne som har YouSee. |
||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spørgsmålet er om det er et tænkt eksempel.
Hvis naboens yousee internet er nede, kan man godt bede vedkommende om at ringe. Det dur bare ikke hvis fejlen kun ligger hos en selv. Jeg tror at det er belejligt for Hiper at give skylden til Yousee. Redigeret af Mufti - 25-Oktober-2017 kl. 13:13 |
||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En genstart af udstyr hjalp på mit
13 ms, 77 ned og 20 op - mod 5ms/15/15 før på fiber Hvis det er stabilt de næste 14 dage opsiger jeg finer indtil videre :-) |
||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hele 5ms og 15/15 på fiber?!? WTF? ...Hvem tilbyder dog den elendighed? Redigeret af TBC1 - 25-Oktober-2017 kl. 17:21 |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |