|
Fragt Amazon.co.uk |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De får godt nok en del hug, på Facebook. En af de bedste, er denne her.
Dear person who hopefully will be reading this, me and family have been ordering goods from your site for many years. We have been a strong ambassador for your company and always bragged about the advantage of using amazon over your competitors. By implementing this we have lost a huge reason to buy from you and promote your services to our family and friends. I hope you realize that you are actually raising an average CD price with 50%! You would never raise the prices of your products with 50% but for some reason you believe people would not mind to pay for shipping. People look at what they will pay in the end, not only what the product itself costs. I do really hope you consider turning this decision around or at least raise the minimum amount that needs to be spend before receiving free shipping (have you even considered tis?). Until this happens I am pretty sure that I will no longer be using your services. On average we spend 100-300EUR per month and I dare to say that I will not be the only one who thinks this way. You do the math... Truly disappointed, first I even thought it was a not so funny late April Fool's Day joke...
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
En go måde ville faktisk være at have hævet beløbet før man får gratis levering - som det bliver med konsekvent at opkræve for forsendelse, gør at jeg i hvert fald vil spare sammen til en stor ordre en gang i mellem i stedet for at købe jævnligt. |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Jeg har tidligere købt værktøj osv fra Amazon, men det er nok slut nu, for på de ting er fragten især dyr, feks ryger der omkring 120kr fragt på for 300kr bor. Man kunne godt håbe at de finder på en lidt mere favorable fragtpriser. Men det ligger selvfølgeligt Amazon frit for at indføre de priser de vil.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
|
Gælder det også Pre-ordered som er bestilt med fri fragt
![]() |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Nej ![]() |
||
![]() |
||
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
|
super
![]() |
||
![]() |
||
T.E. Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
|
De er naturligvis i deres gode ret at tjene penge. Lige som alle firmaer. Det der pisser mig lidt af er, at modtage en mail d. 4 april, og får at vide at 3 april udløber fri fragt.
De kunne godt have givet et varsel. Slettet alt jeg havde i min kurv og i gem til senere. Men ok, vender da nok tilbage før eller senere.
|
||
Every Picture Tells A Story
|
||
![]() |
||
|
Jeg skrev lige til dem for at høre om de havde overvejet blot at hæve beløbet for hvornår man får fri fragt, men det har de ikke og grunden for, at de fjernet det er som de skriver "We have stopped this service due to hike in the delivery charges by the carriers."
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Der er brådne kar i den branche:
http://www.fagbladet3f.dk/nyheder/fagligt/4ecc4f214a744cd19f2892d911a2260f-20140407-pakkefirmaer-faar-skattesmaek-paa-millioner Redigeret af Brixen - 07-April-2014 kl. 21:26 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
|
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|
Andre steder klarer afsenderen det med moms/told, mit sidste køb hos Amazon.co.jp, resulterede i følgende sætning på min faktura inden checkout: Import fees deposit - 2325 Yen. Det svarer til 123,- alt incl på en BD box med en sæson af BSG, leveret på 4 dage af DHL. Indrømmet, bedre at slippe helt, MEN også bedre end at Posten fik fingre i den ;-)
|
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |