recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FRIT TV-VALG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFRIT TV-VALG

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hansen07 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juli-2008
Sted: Denmark,Munkebo
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 08:57
Discovery er ikke dyr de skal jo bare venne båndet så vi ser det hele igen igen
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 09:37
YouSee udbyder Favorit til 12 kr. pr. styk pr. måned. Minimum vælges 4 kanaler til 48 kr. pr. måned.

Der er 50 at vælge imellem.
Pr. 1. nov. 2009 vil der bl.a. være 7 HD-kanaler, man kan vælge.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2009 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af hansen07 hansen07 skrev:

Ja, mange genudsendelser, da Discovery kom frem var det en rigtig god kanal, men nu har de delt de mange emner op i forskellige kanaler,
så man idag skal have mange Discovery kanaler for at se det samme, som da den startede.

En af mine favorit kanaler, men er blevet så ringe at jeg fravælger den hos Boxer.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2009 kl. 19:52
De dyreste kanaler er dem DR sender. De betales bare over medielicensen hvad enten man ser det eller ej. I 2010 bliver medielicensen på 2.260 kr eller 188,33 kr. om måneden. Er der nogen der tror at Soc.dem. vil gøre noget ved det? Selvfølgelig ikke, med mindre man synes at en passende forhøjelse lige er sagen.

Soc.dem indgår i samtlige medieforlig. Har de krævet at der bliver større konkurrence på hybridnettet? Nej, det er EU der har en sag kørende mod YouSee for at få det åbnet, ligesom man tidligere har åbnet telenettet. EU's skridt kommer alt for sent. Markedet er støvsuget af YouSee. Konkurrenter har ikke en chance.

Har Soc.dem. krævet mindre pakker før nu? Ikke mig bekendt. Det bliver ikke noget af den sag. Det hele er bare en markering, ugennemtænkt og uden betydning.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2009 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Nej, det er EU der har en sag kørende mod YouSee for at få det åbnet, ligesom man tidligere har åbnet telenettet.

Den sag vedrører kun internet over kabel-TV, ikke selve TV kanalerne.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Thorbjørn88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-August-2009
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2009 kl. 20:23
Jeg forstår ikke at så mange har svært ved at forstå at det er dyrere at købe enkelte kanaler, frem for at købe kanaler i en pakke.

Det er da klart at Boxer skal give mere for kanalerne, når de ikke kan garantere et bestemt antal abonnenter som pakke udbyderne kan.

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2009 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Nej, det er EU der har en sag kørende mod YouSee for at få det åbnet, ligesom man tidligere har åbnet telenettet.

Den sag vedrører kun internet over kabel-TV, ikke selve TV kanalerne.

Det er sikkert rigtigt. Jeg har ikke interesseret mig videre for det eller har teknisk indsigt.  Jeg kender kun fra omtale i aviserne at der måske bliver tale om at åbne kabel-nettet for konkurrenter til YouSee. Ligesom fx TDC's konkurrent Telia opererer med telefoni, bredbånd og bredbånds-tv på telenettet, regnede jeg med at tanken var at  konkurrenter kunne udbyde kabel-tv og bredbånd på kabel-nettet. Men uanset hvad, tror jeg ikke det får nogen stor betydning.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 13:51

Oprindeligt skrevet af hansen07 hansen07 skrev:

Det er for ligesom det med gå i skole der kommer jo hele tiden en ny første og de andre klasser, så derfor kan man ikke undgå disse genudsendelser.    

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 14:07

S vil da aldrig gå ind for fritvalg af tv programmer.

Så længe de støtter et Licens betalt DR, hvad man giver for kanaler på Yousee nettet er jo til grin lavt, når man ser på hvad man betaler for den penge bunke til DR.

Men må indrømme fritvalg af programmer vil være favorabelt, men tror ligesom andre at det bare vil betyde en dyr løsning for kunderne, og at vi igen skal tilbage til de digitale kort, og ikke kan kører ukrypteret som vi gør nu.

vil også betyde vi kan få ryddet op i det inferno man kalder kvalitets underholdning, da programmerne kan se direkte effekt på bundlinien hvis de sender det crap som man viser i dag.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu