|
Frontkamera på Iphone 6 har rykket sig |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2016 kl. 10:31 |
Hej! :-)
Jeg har opdaget at mit frontkamera på min Iphone6 har rykket sig mod højre.. Det er ikke umildbart noget som påvirker billederne. Telefonen runder de 2 år til Oktober, så mit spørgsmål er om i mener det er dækket af reklamationsretten/garantien.. Ellers vil jeg ikke forsøge at sende ind og lånetelefon mm.. Derudover er der en lille pixelfejl midt øverst på skærmen som lyser op på hvid skærm. ![]() Hvad tænker i?
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville jeg nok klage over.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
Okay, jeg tænker også at det burde blive dækket.. Og telefonen er ellers i god stand. :-)
|
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Hvis du ikke har smidt med den, eller at der ikke er skiftet noget på den, så ville jeg komme ned med den hurtigst muligt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Super! :-) Så tør jeg godt sende den ind..
![]() Så kan man jo håbe på at få en helt ny.. ![]() Tak for svar!
|
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Der er ingen teleselskaber, som er i stand til at reparere en iPhone og samtidigt bibeholde garanti'en på den, så den bliver ombyttet til en refurbished model. Dvs. du får en model, som Apple selv har fået ind til service, og som de har bragt tilbage til "som god som ny" stand. Der er så en anden der får din engang når de har fikset kameraet i den.
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er du nu sikker på det? Jeg fik min 4S ombyttet til en spritny, da højttaleren var kaput efter 1 år. Købt og indleveret i Elgiganten med TDC abonnement.
|
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Havde også samme fejl på min 6'er. Det blev fikset på garantien. Mener 3 selv fiksede det på deres værksted da kameraet blot skulle skubbes på plads igen. Det er snart 2 år siden så er ikke helt sikker.
|
|
![]() |
|
Jeg får oprettet en reparation hos Telmore.. Så må vi se hvilken telefon jeg får tilbage! :-)
Tak for jeres svar! (Y)
|
|
Min stuebio!
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Det er jo decideret ulovligt, så det kan jeg da ikke tro er tilfældet. http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Den-nye-mobiltelefon-viser-sig-at-vaere-brugt?tc=B5A53A5DB0F447DBBC2112E91E913F73 |
|
![]() |
|
Så er praksis ændret. Førhen har du fået en tilsvarende mobil retur fra Apple, hvis den blev sendt ind, men det har været en de har udskiftet alle brugsdele på og genpakket.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |