recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Frontkamera på Iphone 6 har rykket sig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Frontkamera på Iphone 6 har rykket sig

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Frontkamera på Iphone 6 har rykket sig
    Sendt: 10-August-2016 kl. 10:31
Hej! :-) 

Jeg har opdaget at mit frontkamera på min Iphone6 har rykket sig mod højre.. Det er ikke umildbart noget som påvirker billederne.
Telefonen runder de 2 år til Oktober, så mit spørgsmål er om i mener det er dækket af reklamationsretten/garantien.. Ellers vil jeg ikke forsøge at sende ind og lånetelefon mm.. 
Derudover er der en lille pixelfejl midt øverst på skærmen som lyser op på hvid skærm. 

Hvad tænker i? 
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 10:44
Det ville jeg nok klage over.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 11:12
Okay, jeg tænker også at det burde blive dækket.. Og telefonen er ellers i god stand. :-) 
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 11:44
Hvis du ikke har smidt med den, eller at der ikke er skiftet noget på den, så ville jeg komme ned med den hurtigst muligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 13:00
Super! :-) Så tør jeg godt sende den ind.. Thumbs Up
Så kan man jo håbe på at få en helt ny.. LOL

Tak for svar! 
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 14:40
Der er ingen teleselskaber, som er i stand til at reparere en iPhone og samtidigt bibeholde garanti'en på den, så den bliver ombyttet til en refurbished model. Dvs. du får en model, som Apple selv har fået ind til service, og som de har bragt tilbage til "som god som ny" stand. Der er så en anden der får din engang når de har fikset kameraet i den.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 14:59
Er du nu sikker på det? Jeg fik min 4S ombyttet til en spritny, da højttaleren var kaput efter 1 år. Købt og indleveret i Elgiganten med TDC abonnement.
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 02:40
Havde også samme fejl på min 6'er. Det blev fikset på garantien. Mener 3 selv fiksede det på deres værksted da kameraet blot skulle skubbes på plads igen. Det er snart 2 år siden så er ikke helt sikker.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 11:46
Jeg får oprettet en reparation hos Telmore.. Så må vi se hvilken telefon jeg får tilbage! :-) 

Tak for jeres svar! (Y) 
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Der er ingen teleselskaber, som er i stand til at reparere en iPhone og samtidigt bibeholde garanti'en på den, så den bliver ombyttet til en refurbished model. Dvs. du får en model, som Apple selv har fået ind til service, og som de har bragt tilbage til "som god som ny" stand. Der er så en anden der får din engang når de har fikset kameraet i den.

Det er jo decideret ulovligt, så det kan jeg da ikke tro er tilfældet. http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Den-nye-mobiltelefon-viser-sig-at-vaere-brugt?tc=B5A53A5DB0F447DBBC2112E91E913F73 
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 11:02
Så er praksis ændret. Førhen har du fået en tilsvarende mobil retur fra Apple, hvis den blev sendt ind, men det har været en de har udskiftet alle brugsdele på og genpakket.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu