|
Første android tablet. budget. hvilken? |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja det er også lidt det min "bekymring" går på mht android--- det virker som om Apple servicere lide bedre. Nu prøver jeg at finde en brugt 2013ér. Dem jeg har kontakt til sælger pga de har fået Ipads :( sååå ved sku ikke rigtigt... men det skal jo prøves :)
|
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
der er noget android L på vej... hvad sker der så med Nexus 7 og kit kat?
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du køber bare en billig droid, der skal gøre det ud for en mini. Så går der 4-5 måneder og så er du endnu mere glad for din æblemini og køber en til af dem.
Der er ikke noget at gøre, skal du have en android mini der opleves lige så lækker som en æblemini, så koster den cirka det samme som æbleminien. Klaus |
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
hhmm ja ok det var da en udmelding. Er du bruger af både ipad og android? ingen pluser til android mener du? i div. test står der meget om det begrænsede app udbud i googleplay forhold til apples store, så man reelt står med en tablet og mangler de samme apps som man havde på sin ipad.. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, masser af plusser til android, bare ikke de billige.
Ulempen ved æbletablets er at de koster mange penge, men de er også gode til deres jobs. Driodtablets fås i mange prisklasser, men der er ingen genveje til en ordentlig oplevelse - ej heller selvom operstivsystemet er android..... Klaus |
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
nej ok så det er Nexus der er "kodeordet" mht android tablets kan jeg forstå? Så bliver jeg ikke skuffet i forhold til min ipad mini
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan næppe finde mange apps til iOS som ikke også findes til Android med tilsvarende funktioner. Naturligvis er der forskel på brugerinterfaces, brugervenlighed og for nogle spils vedkommende tidspunktet for tilgængelighed - men selve funktionaliteteterne findes formentlig i 99 % af alle tilfælde til begge. Eneste undtagelse i iOS' favør skulle være musik-apps (spille, ikke lytte), hvor Android har nogle tekniske begrænsninger. Og du kommer alligevel aldrig igennem dem alle. Eksemplevis er der p.t. over 1,2 mio. apps til iOS - mere end 5.000 var i 2013 kamera-apps, hvoraf de fleste kunne det samme. Til Android er der p.t. over 1,3 mio. apps To forskere fra Columbia Uni., som gennemgik sikkerheden i 880.000 Android-apps (fra marts til november 2013), kunne dog samtidig konstatere, at hver fjerde gratis-app var en kopi af en anden. |
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har selv Asus-modellen - den er okay men heller ikke mere. Skal man blot surfe, se film, tjekke mail og læse bøger er den dog helt fin. Kan sikkert også bruges til nogle spil. Har kun prøvet Asphalt, det kører fint. Ingen opdatering til KitKat 4.4.4, men jeg er tvivl om hvorvidt det har den store betydning. Jeg kan praktisk taget ingen forskel mærke på min Moto G i opdatering fra 4.4.2 til 4.4.4 Men LG G Pad 8.3, som min bror har, er ren luksus i den sammenligning. Alt er bedre, hurtigere, flottere og den ekstra pris er godt givet ud (den var på tilbud til 1.395 for kort tid siden - Asus har været nede i 795 kr. (kun lyserød)). Specs er bedre end iPad Mini, i hverty fald den gamle. Jeg synes også skærmen har en bedre størrelse - 7" wide på Asus'en er altså lige i underkanten. Redigeret af longjohn2 - 05-August-2014 kl. 13:35 |
||
sdamdam
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en LG G Pad 8.3 som jeg er vældig tilfreds med.
I Udseende og materialer minder den lidt om en iPad Mini (2). Ydelsen vil jeg faktisk også mene er på højde med den lille iPad (hvis ikke bedre). LG har opdateret G Pad'en til Kitkat, og har for nylig desuden opdateret deres egen software til den, så den nu har udover LG's roste "Knock on"-funktion nu også har "Knock code". Jeg overvejede også Nexus 7 (2013) før jeg købte min G Pad, men valgte sidstnævnte af 3 årsager. 1. Skærmen er lige lidt større i en marginalt større indpakning (kan stadig holdes i en hånd). 2. Der er mulighed for at udvide hukommelsen (til musik/film/billeder) med et microSD-kort. 3. Den er lidt lækrere at se på. :-)
|
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja prisen har jo en betydning....
1.395 kr for LG Gpad... så havde jeg sku også nappet den.. Heller måske mere og mere til Asus memo HD7 pga prisen. som sagt har vi apple ipad air og en mini,,, så den android skal som sådan ikke "konkurrere" med disse.. |
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er så formålet med at købe en Android tablet ?
Du vil med garanti blive skuffet hvis du tror en Android tablet bare er en billigere iPad, og derfor blot kan købe så billigt som muligt. Og du vil med garanti sammenligne når nu du allerede har både iPad og Mini. Så bliver du som KlausDM er inde på endnu blot en Apple bruger der "selvbekræfter" at iPad er det eneste der duer, fordi du køber en Android alene udfra pris. |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har både en ipad air og en lg g pad 8.3, og kan sige, at den eneste "dårligere" ting ved "android" tablet'erne opstår når, du skal se film eller youtube video med bluetooth headphones/speakers, lyd og billede kommer simpelthen ud af sync og det er ret irriterende! Ipad/iOS klarer det uden problemer.
|
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |