Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
T-Duck
Guld medlem
Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 4057
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2014 kl. 08:05 |
mbm1 skrev:
Roland skrev:
Jeg forstår stadig ikke meningen med at se "rigtige" film på en 7" skærm ??
Omkring Memopad HD 7, tja så får man, hvad man betaler for.
Især dens CPU (Mediatek MT8125 ARM Cortex-A7) er slet ikke af samme kaliber som f.eks. dem som bruges i Nexus 7'erne. (2012: Nvidia Tegra 3 ARM Cortex-A9 og 2013: Qualcomm Snapdragon S4
Men nok om det, du har jo foretaget dit valg, så pøj pøj med den.  |
Det er nu engang rarest at drage sine egne erfaringer. :)
Grunden til jeg ville prøve memopadén af var at den iflg. flere kilder skulle være "identisk" med Nexus 7 (2012) som flere sagde god for.
Nu fik jeg afprøvet den kort i går og synes egentlig selve android brugerfladen tiltaler mig. MEN den føles altså lidt sløv. kan hænge lidt. -Ikke nær så hurtigt som min Ipad mini. Netflix kørte rigtig dårligt, ved ikke om det er selve appén eller software/hardware? Googled flere der oplevede hakken med Netflix på android.
Så jeg tror jeg vil bestille en Nexus 7 (2013) eller LG G pad 8.3
|
Den tror jeg bestemt os du vil være mere glad for. men det med netflix er din tablet. For min kones snart 3 år gamle galaxy note 10.1 kører netflix uden problemer
|
 |
Gooferen
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2014 kl. 08:19 |
mbm1 skrev:
Har Ipad air og den gamle ipad min.
skal have en tablet mere, og tænkte på at prøve noget android.
Mini formatet kan jeg godt lide så har kigget på LG G pad 8.3, men også stødt på meget billigere alternativer som:
ACER ICONIA TAB A1-830 og ASUS Memo Pad HD 7 16GB
kan disse sammelignes med Ipad mini specs? eller er de ringere?
jeg læser meget om gamle andoid OS, kan disse ikke opdateres som med IOS? Vil det sige ens Android OS er låst til hardwaren, elelr hvordan hænger det sammen? |
Jeg har købt to stk Asus Memo pad HD7, til ungerne, hvilke vi er rigtig godt tilfredse med, der kører flydende og batterilevetiden er helt i top.
Jeg var faktisk en tur i bilka i søndags og der havde de en enkelt model stående som noget restsalg til 400 kr, så du kan være heldig at de stadig har den.
|
 |
Gooferen
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2014 kl. 08:23 |
Roland skrev:
Jeg forstår stadig ikke meningen med at se "rigtige" film på en 7" skærm ?? |
Det fungere nu nok, hvis man lige vil se en film færdig, mens man ligger i sengen om aftenen. Jeg har selv en SGS4 og et par bose høre telefoner og her får man faktisk et rigtig godt billede og god lyd.
Naturligvis er det sjovere at se film på 55" Plasma og 5.1 setup, men alternativt kan mobilen godt bruges :)
|
 |
mbm1
Guld medlem
Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2014 kl. 09:56 |
Gooferen skrev:
mbm1 skrev:
Har Ipad air og den gamle ipad min.
skal have en tablet mere, og tænkte på at prøve noget android.
Mini formatet kan jeg godt lide så har kigget på LG G pad 8.3, men også stødt på meget billigere alternativer som:
ACER ICONIA TAB A1-830 og ASUS Memo Pad HD 7 16GB
kan disse sammelignes med Ipad mini specs? eller er de ringere?
jeg læser meget om gamle andoid OS, kan disse ikke opdateres som med IOS? Vil det sige ens Android OS er låst til hardwaren, elelr hvordan hænger det sammen? |
Jeg har købt to stk Asus Memo pad HD7, til ungerne, hvilke vi er rigtig godt tilfredse med, der kører flydende og batterilevetiden er helt i top.
Jeg var faktisk en tur i bilka i søndags og der havde de en enkelt model stående som noget restsalg til 400 kr, så du kan være heldig at de stadig har den. |
Hvilken Bilka er det du snakker om? deres netpris er 999 kr.
og mht flydende så må det være subjektivt. Min oplevelse var ikke at det kørte flydende.
|
 |
zeryus
Guld medlem
Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2014 kl. 09:58 |
Notfast skrev:
zeryus skrev:
Jeg har både en ipad air og en lg g pad 8.3, og kan sige, at den eneste "dårligere" ting ved "android" tablet'erne opstår når, du skal se film eller youtube video med bluetooth headphones/speakers, lyd og billede kommer simpelthen ud af sync og det er ret irriterende! Ipad/iOS klarer det uden problemer. | Hov stop lige.
Det er ikke Androids fejl at lyd og billede er ude af sync. Jeg har på 4 af mine enheder ikke oplevet dette og på kones 2 er det heller ikke et problem. |
Ved ikke rigtig om det er h/w kombination eller Android der er skurken, men det sker på både min Android telefon og tablet.
|
 |
mbm1
Guld medlem
Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
|
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2014 kl. 16:31 |
Har nu bestilt en lg g pad 8.3.
Så nu har jeg nemopaden til salg til højestbydende.
|
 |