|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Timo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 09-Juli-2006 kl. 19:48 |
|
Hejsa Jeg skal til at købe mit første Fladskærms tv og er i tvivl om hvilket. Jeg vil have en 32" skærm (synes ikke der er plads til et større i stuen). Jeg har et maxbudget der hedder 12.000 Kr. Jeg har været lidt rundt i div. forretninger (Fona-Merlin osv) men synes ikke jeg for nok vejledning. Jeg har ikke den store tekniske forstand, så jeg føler mig lidt i forvirret. Så derfor vil jeg prøve at spørge herinde blandt nørderne. Har læst lidt om Toshiba 32WL66Z og Panasonic TX 32LX60 herinde og tænker på om det er en fornuftig mulighed? Har også hørt om der skulle komme en Phillips 32 PF 9631D, men kan ikke finde nogen pris på den. Dette var bare nogle mulige modeller, men jeg har sikkert overset flere.Mit største behov er er et godt billed da jeg har en kæmpe DVD samling og elsker at se film. Derefter kommer tv (har alm. kabel tv) og måske lidt spil via min PC. Dog vil jeg nævne at jeg elsker at se Formel 1 og fodbold og det er vist et problem for de fleste LCD-TV har jeg forstået? Men er der nogen der kan give mig et par gode råd, så jeg måske kunne få det bedste ud af mine 12.000Kr.?
På forhånd tak Hilsen Timo |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Uha jeg vil næsten påstå du ikke kan få et TV der opfylder dine krav. Af de 3 LCD'er du nævner er 32pf9631D det eneste som kan vise sport ordentligt. Det har desuden et rigtigt godt billede, desværre koster det vist ca 15k syd for grænsen. Ellers kan du overveje et JVC de er rimeligt prisbillige. Eller et Samsung M71. |
||
![]() |
||
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() |
|
Hey
Har haft panaen på prøve, med digital spejl, kan du sagtens se formel 1 og fodbold, især hvis du sidder en 3 meter væk. Dog har jeg hoppet med på fælleskøbet... Oak |
||
![]() |
||
Timo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Tak for svar. Jo men hvornår kommer Samsung M71 og hvad mon det kommer til at koste? JVC kender jeg ikke så meget til men vil da prøve at se efter hvad de har i 32". Hilsen Timo |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for svar.
Undskyld men hvad er et digitalt spejl for noget?
Hilsen Timo |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen Læste lige lidt om Phillips PF 9631D og det lyder som et fedt TV. Men jeg kan desværre se at prisen (ca. 17-18 k) er over mit buget. Men så opdagede jeg model PF 9531, og er det korrekt at forskellen kun er at det ikke har DVB-T tuner i? Så kan det være jeg måske kan få råd til det. Har dog ikke fundet en pris på det endnu.
Hilsen Timo |
||
![]() |
||
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
korrekt der er tale om samme tv blot uden DVB-T tuner |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
32pf9531 kan du købe for ca. 13.000 i tyskland bla. her http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= 32pf9531 |
||
![]() |
||
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Jeg har lige købt en Prosonic LM32 med dvd-afspiller til 8500,- i Bilka, jeg ved godt det ikke er verdens bedste skærm, med der et rigtigt godt billed på den, og så har den opdateringshastihed på 8ms hvilket gør at du sagtens kan se både fodbold og f-1 på den. Du kan også tilslutte din pc vha. vga-stik og den har også hdmi-stik.
Hvis jeg var dig ville jeg kikke på den. m@dsen |
||
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Har du selv prøvet at se fodbold og formel 1 på dit fjernsyn? For at response speed er 8 ms er ikke en garanti for et godt billede ved hurtige bevægelser / panoreringer. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Hvis vi snakker sport og LCD er der kun 4 mærker som kan bruges. Philips med ClearLCD |
||
![]() |
||
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Jeg har set WM-finale igår, der var der ingen problemmer overhoved, det eneste jeg har lagt mærke til er som på alle andre lcd-skærme er at man skal lidt på afstand for at billedet bliver rigtig godt.
m@dsen |
||
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |