|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej derude
Se Hifipriser Sony KDL 40V2000AEP <15000kr Samsung 32M61B<15000kr Priserne kunne være en fejl, de er fra samme firma. Der kunne evt. overvejes et Hyundai 40 omkring 15000 kr.. skulle være et Samsung M61 udklædt. |
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
Timo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hejsa
Tak for div. svar.
Jeg var lige ude og lurer lidt i de lokale Tv forretninger, og så på Phillips PF 9531 og PF 9631 i 37". PF 9531 var et meget fedt TV men overreskede mig at det ikke var fyssisk større. Men så havde den lokal merlin lige fået PF9631 i 37" hjem. Fuck hvor var det et fedt tv. Men Men...kostede så også lige 23 K. Dog så jeg så lige via link som Bendix kom med, at Tyskland måske var en god mulighed. F.eks koster 9631 kun 16K Der nede. Så selvom mit budget er 12 K, så kunne man måske spæde lidt mere til.Hmmm det er ikke nemt.
Hilsen Timo |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
![]() |
Hyundai Q320/Q321 eller A321 kunne også være et bud. Det er Samsung paneler i et lækkert design. Og alle 3 er under den magiske grænse på 10K. A321 kan købes fra tyskland for under 7K.
|
|
![]() |
|
Timo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg tror jeg vil prøve at købe mit kommende tv i Tyskland da der er mange penge at spare. En seriøs mulighed vil være Phillips 32 PF 9531, da det er ca. indenfor mit oprindelige buget. Dette tv har jo også Clear LCD teknologi.Det har så ikke DVB-T tuner eller Ambilight, men man kan jo ikke få alt for 13 k. Nogen der har gode erfaringer med bestemte prisbillige Tyske forhandlere, og er det noget særligt jeg skal være opmærksom på? Hilsen Timo |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hej Jeg kan ikke lige anbefale en forhandler i øjeblikket, men der er 2 ting du skal være opmærksom på- 1. Alrdig at betale via bank overførsel. 2. Køb samme model som der sælges i DK. De forskellige Philips har også et versions nr. Et produkt hedder også noget med /02, /10, /69 osv.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok tak for info.Jeg havde nu også tænkt at betale via mit Visa kort.
Men hvor ser man hvilket versions nr. tv'et har?
Hilsen Timo |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Check på philips danske hjemmeside, der kan du se model nummerene.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |