|
Førstehåndsindtryk af nyt Sony TV med Android. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1997 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De eneste grund jeg selv kan se til at benytte eksterne enheder i forhold til et Android TV er at man (ud over Kodi og den slags) har bedre mulighed for at styre fps output på eksterne enheder og dermed opnå bedre judder end via en intern platform der som udgangspunkt arbejder i 60 Hz.
Hmm, det får mig til at tænke på om der måske eksisterer nogle muligheder for at sideloade den slags genveje til forskellige kanaler, så man ville kunne bruge HbbTV via sådanne genveje uden nødvendigvis at have antennesignalet - Er der nogen der ved om der er nogle der laver den slags? |
||
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af miri - 30-December-2018 kl. 21:46 |
||
miri
|
||
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du må gerne fortælle hvor godt de forskellige setups håndterer skifte i frekvens for forskellige film/materialer. 23.976, 24.000, 29.97, 30, 50, 60.
- Native apps med fjernsynet. - Kodi - andre
|
||
janelne
Super bruger Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spændende tråd!
Må jeg høre hvad I bruger Kodi til? Jeg har Kodi-app'en på mit android-tv, alene for at se DRs kanaler live. Men hvilke andre guldkorn og kanaler kan det ellers bruges til?
|
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lavet en kopi af alle mine Blu-rays til harddisk, fjernet reklamer m.m. og bruger Kodi til at afspille dem. Specielt børne filmene holder noget bedre på denne måde. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |