|
FULL blown JBL cinema |
Besvar | Side <1 91929394> |
Forfatter | ||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
vi har et hjemmeboende barn tilbage. Han er 14. Så han er typisk altid med , når jeg ser film. Du har noget at glæde dig til. Piger er ingen hindring. Min yngste datter på 22 er total filmnørd. De skal bare flaskes rigtig op :-) |
||
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har en på 18 måneder og snart en søn mere, men det bliver nok børnefilm lige for en start Men han bliver opdraget godt |
||
JackD84
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Jylland Status: Offline Point: 755 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik du løst dit sub problem og at der var for meget bas?
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har ikke skrevet så meget i tråden. Men for ca et år siden fik jeg en JBL Sdec EQ sat ind i kæden. Det fungere virkelig godt. En Auto EQ , som man kan tweake manuelt. Især delay og fase er den virkelig hård til. Er meget tydeligt når man spiller Q-sound , hvor meget delay og fase betyder.
|
||
JackD84
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder til den virker efter hensigten. Hvordan har du sat den ind i din kæde?
|
||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forstærker blev repareret. Så har der ikke været noget siden. Sdec er imellem receiver og forstærker. Sdec står for alt bass mangetment , delay etc . Så receiver er hub , dekoder og volume kontrol.
|
||
JackD84
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den ser ret interessant ud den sdec. Jeg har tidligere selv, overvejet deres sub kalibrerings systemer. Kan se, det er ret specielle kabler, der forbindes til sdec. Er dine købt eller selvfremstillet?
|
||
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sdec har alle JBL og Revel data i sin data bank. Så den ved hvordan målingen bør se ud , da den kender højtaleren den måler på. Den skal også vide hvilken AT dug højtalerne står bagved. Kabler følger med Sdec. |
||
Klaus.S
Bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@ Jack,
Hvis det har interesse, så ender jeg op med en JBL SDEC 3000 i overskud mit system. Den bliver sat til salg på et tidspunkt.
|
||
JackD84
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Klaus. Tror ikke jeg kan bruge den, mit system er med aktive højttalere. Går ud fra den er analog. Men ellers tak |
||
JackD84
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var smart, at den tager højde for dugen. Det kan kun gavnligt, for lyden, at den tager højde for hvad dugen absorberer. Har du fremtidige planer? Med et rent JBL system, tænker her på evt. processor? Det er nu lækkert system du har. Hvis Meridian engang kommer med, Atmos, bliver det højst sandsynligt, Revel i loftet. |
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan sagtens bruge SDEC med aktive højttalere. Medmindre signalvejen mellem din processor og højttaler er digital.
|
||
Besvar | Side <1 91929394> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |