|
Full HD - Mov eller MEPE4? |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ifølge Cinemagic.dk, så er et dårligt udsagn fra Canon om brug af mikrokort.
Det bekræfter da også min holdning, idet det fungerer perfekt til foto - jeg har været på naturvandring og fotograferet lidt. - Det er glimrende til prisen! Derimod videofunktionen, den er jeg pt. ikke tilfreds med. - Video tager man bedst med et egentlig videokamera!
Redigeret af tonice25 - 10-September-2015 kl. 11:57 |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Eller også optager man video med en lidt dyrere model, da de billige modeller er dårligere end et egentligt videokamera.
![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Måske - jeg venter til et almindeligt videokamera kommer på markedet med 4K.
|
||
![]() |
||
|
Selvudløseren virker kun periodevis - men ellers fortsat et godt kamera. Canon EOS 1200D
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |