|
Full motion vægbeslag og Fermacell væg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takker igen. Selv om jeg er bekendt med princippet, så kendte jeg ikke betegnelsen dertil ...eller kunne i al fald ikke huske den.
I mellemtiden er jeg faldet over et rigtigt godt svar på Quora.com. Endda med mål, der meget ligner dem jeg skal bruge. Just for future reference. ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
NOVA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
https://youtu.be/xujweedgXQw
Jeg har benyttet Toggler plugs til ophæng af tunge skilte monteret på “lange” arme ca 500mm ud fra facaden på 2 lag gips, så jeg ville være helt tryg, ved at bruge dem i fermacell plader som er endnu stærkere end gips
Redigeret af NOVA - 04-Oktober-2022 kl. 18:37 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5333 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |