recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Funding af US PSN account - virker ikke længere??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFunding af US PSN account - virker ikke længere??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten_P Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: Funding af US PSN account - virker ikke længere??
    Sendt: 26-Maj-2010 kl. 18:36
Hej med jer

Jeg has siden jeg købte min PS3 for 1½ år siden haft en US account hvor jeg lagt penge på via mit danske VISA kort uden problemer. Nu har jeg lige prøvet igen, men får en besked om at oplysningerne ikke er 'valid'.

Har Sony ændret noget for nylig, eller hvad er det kun mig der har problemet? -Er der evt. en der kunne prøve at smide lidt penge på sin US accoubnt for at se om det stadig virker?

På forhånd tak

De bedste hilsner

WinkMorten
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 18:59

prøv og slet kort info også prøv igen. :)

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 22:21
Hmmm...har jeg desværre prøvet - det virkede ikke Cry

-Andre forslag? -har andre prøvet at utte penge på en US account for nylig?

Wink Morten
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 22:33
Deres betalings gateway har formentlig strammet op på valideringen, så der nu valideres på landekoden i dit kortnummer. Er det tilfældet skal du have et amerikansk udstedt kreditkort for at kunne benytte US store.

Det må forventes at Apple vil gøre det samme for at hindre misbrug af film og serie delen på iTunes/AppleTv. Det vil nok træde i kraft med lanceringen af iPad i Europa (28/5). Men vi får se...

Til top
Freddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-November-2005
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 09:17
Det er desværre allerede sket hos Apple, da de ikke accepterer et dansk kreditkort. Den eneste udmiddelbare løsning er at købe gavekort i USA (hvis man kender nogen derovre) eller på nettet og så "redeeme" gavekortet til sin US konto.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af Freddy Freddy skrev:

Den eneste udmiddelbare løsning er at købe gavekort i USA (hvis man kender nogen derovre) eller på nettet og så "redeeme" gavekortet til sin US konto.

-Og det virker iøvrigt fint, kan jeg oplyse Wink Så må man jo leve med, at fx. 20$ koster ca. 160,- For mig gør det ikke det store - jeg skulle købe Secret of Monkey Island SE, og til 10$ = 80,- er det jo et fund!

Smile Morten
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 11:08
Eh.. nå, ja det må jeg lige have prøvet selv - altså se om  det er umuligt at købe via dankort på US. De har typisk et bedre udvalg og lidt andre ting der kommer ved hver update.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu