Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Ghidora
Bruger
Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
|
Sendt: 26-April-2010 kl. 08:43 |
exlærer skrev:
Hej Tvkartoffel
Det er en klog beslutning, du har truffet. Var også selv interesseret i Panasonic G20 mest pga. optagefunktionen, men da jeg så den i Expert var farverne selvlysende..
|
Hahaha... det er en joke ik?
|
Panasonic G20 50" Plasma Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid
|
|
exlærer
Guld medlem
Oprettet: 10-April-2007
Point: 886
|
Sendt: 26-April-2010 kl. 12:39 |
Hej Ghidora.
Nej det var det desværre ikke . På den G20´er min lokale Expert havde fået hjem var grøn og rød selvlysende. På den måde blev blade, græs, rødt tøj og blomster meget ubehagelige at se på. De andre Panasonic´er der var ældre dato så mere naturtro ud.
Om det kan skyldes at Expert ikke havde instillet den godt nok eller om der er en fejl ved tv´et ved jeg ikke.
|
|
Kanee
Bruger
Oprettet: 04-August-2006
Point: 94
|
Sendt: 26-April-2010 kl. 12:42 |
exlærer skrev:
Hej Ghidora.
Nej det var det desværre ikke. På den G20´er min lokale Expert havde fået hjem var grøn og rød selvlysende. På den måde blev blade, græs, rødt tøj og blomster meget ubehagelige at se på. De andre Panasonic´er der var ældre dato så mere naturtro ud.
Om det kan skyldes at Expert ikke havde instillet den godt nok eller om der er en fejl ved tv´et ved jeg ikke. |
110 % sikkert indstillingerne. I butikker anvender de ofte "shop-settings". Dette er ikke indstillingen man skal anvende når man får tv'et hjem i stuen.
Redigeret af Kanee - 26-April-2010 kl. 12:43
|
-----
Panasonic TX-P42G20E
Popcorn Hour C-200
Marantz SR6004
Xbox 360
|
|
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1747
|
Sendt: 26-April-2010 kl. 12:52 |
Det er i hvert fald heller ikke oplevelsen jeg har fået af dette tv. Tvært imod.
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Emilos88
Guld medlem
Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
|
Sendt: 26-April-2010 kl. 17:05 |
E. Larsen skrev:
xcardman skrev:
køb en skærm uden tuner, så har man ikke den bekymring
der kommer jo hele tiden noget nyt. |
Det kunne jo også værre smart af Panasonic hvis de lavede en extern box med "10-15" stk forskellige tunere, der linkede til de øvrige Pana produkter
Så kunne man bruge en og samme fjernbetjening
You See boxen (Samsung)er det rene lort, som så meget fra Korea. |
Triax har Pana kompatible DVB-C og DVB-T bokse.
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
vasif
Guld medlem
Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
|
Sendt: 26-April-2010 kl. 19:54 |
Jeg venter spændt på min nye HD-Receiver. Hvis billedet ikke er en del bedre den vej, så bliver jeg lidt sørgmodig, for kunne ellers ikke se, hvordan f.eks. Rasmus Larsen fra flatpanels skulle være begejstret, jævnfør hans anmeldelse, for SD-kvaliteten på dette Tv. Nu har jeg så også Boxer, som vel efter IPTV, er det ringeste. Dem der klager over billedkvaliteten på Yousee eller Stofa, skulle tage et kig på Boxer Indtil videre har jeg allermest bare lyst til at se HD, for det er trods alt en fornøjelse.
|
|
E. Larsen
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
|
Sendt: 26-April-2010 kl. 20:00 |
Emilos88 skrev:
E. Larsen skrev:
xcardman skrev:
køb en skærm uden tuner, så har man ikke den bekymring
der kommer jo hele tiden noget nyt. | Det kunne jo også værre smart af Panasonic hvis de lavede en extern box med "10-15" stk forskellige tunere, der linkede til de øvrige Pana produkter Så kunne man bruge en og samme fjernbetjening You See boxen (Samsung)er det rene lort, som så meget fra Korea. |
Triax har Pana kompatible DVB-C og DVB-T bokse. |
Yes, det er der flere der har
Fæles for dem alle = ekstra fjernbetjening.
Derfor bør Panasonic m.fl. lave boxe
|
E.L.
|
|
Ghidora
Bruger
|
Sendt: 27-April-2010 kl. 08:15 |
Så er der os der må leve med at 80% af vores kanaler er crappy analog!
Derfor betyder HD kval også meget mere for mig end SD gør...
Men suk... hvis bare alle kanaler sendte i samme kval som DR HD... det ville være fantastisk!
Redigeret af Ghidora - 27-April-2010 kl. 08:23
|
|
|
vasif
Guld medlem
|
Sendt: 27-April-2010 kl. 08:29 |
Ja, det bliver ikke meget bedre af, at 80% af kanalerne er analogt Men har du ikke mulighed for digitalt?
|
|
Ghidora
Bruger
|
Sendt: 27-April-2010 kl. 08:48 |
Nope, Antenneforeningen får deres kanaler via parabol hos canaldigital (digitalt)... men de lægger dem ud til beboerne analogt! så jeg kan kun se de alm DVB-T kanaler digitalt!
Det lyder tosset... og er det sådan set også!, men der har lige været afstemning om at vi skulle ha box og 8-10 HD kanaler mm... men det blev self. nedstemt :(
Ellers en fin antenneforening med 20/20 mbit fiber osv... men det er jo beboerne der bestemmer :(
Redigeret af Ghidora - 27-April-2010 kl. 08:50
|
|
|
vasif
Guld medlem
|
Sendt: 27-April-2010 kl. 20:03 |
Ghidora skrev:
Nope, Antenneforeningen får deres kanaler via parabol hos canaldigital (digitalt)... men de lægger dem ud til beboerne analogt! så jeg kan kun se de alm DVB-T kanaler digitalt!
Det lyder tosset... og er det sådan set også!, men der har lige været afstemning om at vi skulle ha box og 8-10 HD kanaler mm... men det blev self. nedstemt :(
Ellers en fin antenneforening med 20/20 mbit fiber osv... men det er jo beboerne der bestemmer :( |
Det er sku noget lort. Det må da være ret så kedeligt, når nu man har spenderet mange penge på et kvalitets-tv. Halvdelen af de digitale kanaler du så trods alt kan modtage, er jo også alligevel af ringe kvalitet.
|
|
Ghidora
Bruger
|
Sendt: 27-April-2010 kl. 22:47 |
Ja! håber snart vi flytter og får noget bedre ;)
Men købte nu ikke ny skærm for at få mere ud af alm tv kiggeri....
bluray og ps3 spil derimod.... :)
|
|
|