|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
|
Jeg har kigget på dette kabinet, er det ikke ok, til lidt alm. brug og lidt gaming? http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2094194&l okation= Det kunne være det også var noget for trådstarter. Mvh. Lasse Redigeret af Basknudsen - 24-Marts-2009 kl. 18:17 |
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Det burde der i hvertfald ikke være nogen problemer med. |
||
|
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Den ser fin ud, det kunne være en mulighed. Tak. |
||
![]() |
||
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
|
Tag dig nu sammen mand.. jeg giver her opskriften på en ny billig gamer pc. e5200 er mere en god til rigtigt meget, og så kan man OC'e svinet hvis man mangler. læs selv nogle benches f'ing n00b ![]() i7 CPU'en er sq også at skyde langt over målet. og m.h.t. Ati kort og larm, så kører mit 4850 med accelero S1 passivt dog med en front kabinet blæser. S1 er en fantastisk grafik køler og svinebillig. |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
Med hensyn til kabinetter kan der også siges noget syntes jeg.
Man skal passe på at det man køber også er praktisk i daglig brug. Jeg har et termaltake kabinet i en af mine PC der ser sådan ud. ![]() Thermaltake kabinetter benytter nogle meget smarte skuffer for diverse DVD drev osv som gør det utroligt let at arbejde i. I det hele taget oser det af kvalitet og det ser også godt ud med de låger der lukkes op. Siden på kabinennet skal ikke skrues af, men hægtes af i stedet. Meget gennemført. Men det er tungt, 18 kg faktisk og det er for meget især når der kommer ekstra vægt på efter installering af alt. Det gør at man ikke kan tage det med til LAN fx. Man kan naturligvis, men det er svært. Og det er også et problem hvis man skal lave noget om. Og låger er i vejen hvis det skal ned på siden. Man skal altså på forhånd overveje sådanne ting i forhold til hvad man tror man kommer ud for. Men ellers er thermaltake kabinetterne meget flotte og meget praktiske og lækre at arbejde i når man samler. De er værd at kigge nærmere på (EDBpriser, vælg thermaltake) Dem bliver man ikke skuffet med. Men de har også lavet noget der ikke er min stil. Og hvad, lidt blæreeffekt ved et kabinet kan man vel altid bruge. Jeg har faktisk et til fra Thermaltake, som jeg ikke kan lide udseenet af, men smag er jo forskellig. Men der er på samme måde let at arbejde i og vejer ingenting, da det er gjort i alu. Her er et link til thermaltakes kabinetter på edbpriser LINK En ting man også skal huske er højden på et kabinet. Vælger man et højt tower kabinet kan men lettere holde det koldt og det er lækkert med pladsen, der giver masser af rum (space). Og man kan have flere hardiske og andet uden besvær. Men en indkøbt strømforsyng skal have tilstrækkelig lange kabler til et sådant kabinet, husk lige at checke det. Man kommer lang ved at læse om det man vil købe. Andre brugeres mening. Redigeret af Ken_T - 25-Marts-2009 kl. 01:43 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |