|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
13112 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg har just fået følgende fra Digitalo.de omkring forespørgsel på TH42PX600E This product comes in the next week in our stock, and the costs of this Panasonic Th-42 PX 600 E are current 2178,90 €, and should be ready for shipment within 2 to 3 workink days. You have an Europe guarnty, wich is valid in Europe and Denmark.
Current shipping costs for this package to Denmark are as follows:
- with payment in advance: 44,00 € - with COD ( cash on delivery ) 62,00 €
|
|
Henrik
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Men hva`mæ`garantien?
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Til Jer der overvejer at hente jeres plasmaskærm selv.
Vær opmærksom på at disse bør transporteres i opretstående tilstand (mener jeg bestemt). Det er altså ikke bare at lægge sæderne ned, og smide den ind bagi. Så det kan godt være ret besværligt at hente selv. Det vil være surt at spare et par hundrede i porto, blot for at komme hjem med et tv der er smadret/ubrugeligt. Hvis fragtmanden eller hvad butikken nu bruger ødelægger tv'et ved at fragte det forkert kan det jo aldrig blive noget man selv hæfter for. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
13112 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
" You have an Europe guarnty, wich is valid in Europe and Denmark."
|
|
Henrik
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
Har lige snakket frem og tilbage med først Panasonic og derefter Digitalo. Først ville den herrer jeg snakkede med, underskrive og stemple Panasonicbeviset, så jeg fik det ved levering, men da jeg ringede igen til ham, var han blevet overrulet af hans Product Manager, da han ikke må åbne kassen og underskrive et sådan bevis. Så står lidt i stampe nu. Har fået ham til at skrive tilbage, så snart han har undersøgt muligheden for, at jeg sender beviset tilbage, når jeg har modtaget varen og derefter skriver under og sender tilbage. Hvad er jeres erfaringer med Digitalo, og at man sender bevis derned og de skriver under? |
|
![]() |
|
SMKR ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Tillid er godt, men kontrol er bedre.... Derfor vælger jeg selv at hente mit TV i Tyskland, velvidende at et plasma tv ikke må ligge ned under transport ( kan låne en mini -mpv), fordi: Intet Europa garatibevis = ingen betaling. - Jeg stoler desv. ikke på nogen internet handler i den retning ! I øvrigt er der mange internethandeler i Berlin & Hamborg der acceptere "Selvafhentning" og betaling V/ afhentnning |
|
Søren
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
I øvrigt er der mange internethandeler i Berlin & Hamborg der acceptere "Selvafhentning" og betaling V/ afhentnning Hej Har du et par WEB adresser på dem? Leo. |
|
![]() |
|
SMKR ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Nu afhænger det jo lidt af hvad man søger... jeg overvej at købe en Panasonic "42PW600" hos Nurtec til 2064 EUR. se link: http://secure.nurtec.de/cgi-bin/nurtec/112088.html?mv_pc=psm - Ligger i Hamborg by |
|
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er sæføli´ en 42PX600
|
|
Søren
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
tak,.. overvejer den samme bare i 50"....sammen med Philips 9831
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
Det med, at det ikke må ligge ned, var han udmærket godt klar over, og sagde, at det vidste deres leveringsfirma også, og at der var garanti på varen, hvis den var beskadiget under transport.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er også lun på Philips 9831, syntes måske bare den er lidt dyr - her er besparelsen også himmelråbende i Tyskland -har også overvejet 50PX600, men tror ikke jeg får konen med til så stor en skærm |
|
Søren
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |