recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garanti ved "Stuck Mirror"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGaranti ved "Stuck Mirror"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Emne: Garanti ved "Stuck Mirror"
    Sendt: 24-Juli-2011 kl. 19:55
Jeg  har BenQ W600 som i dag har fået 3 døde pixel (stuck mirrors, det er jo DLP). Den har kun kørt 120 timer.
Er der nogen som kender garatien ved døde pixels, jeg kan ikke finde noget på BenQ, ej heller på hiFiKlubben hvor den er købt.

Kan man få en fakturakopi hos hifiklubben, da jeg ikke kan finde kvitteringen.

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 00:17
Hvis du er medlem af deres kundeklub så mener jeg faktisk at du direkte fra hjemmesiden kan printe en kvittering. Ellers smut ned i den lokale butik, eller ring eller send en mail til enten den lokale butik eller "hovedfirmaet"
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 16:30
hmm det ville hifiklubben ikke hjælpe med da det ikke er mig der har købt den. Selvom jeg har serienr, og original emballage. Jeg købte den brugt 6 måneder gammel.
Jeg hentede den selv hos sælger d.17/3 2011, men jeg kan ikke huske hvor i kbh.(det er jo over 1 time siden Embarrassed)
Jeg har kørt et java program som udlæser data fra iphone4 GPS, og læst det ind i Google Earth, men der er kun data fra 1 sted den dag, og det er mit firma.
jeg har sms beskeder vi skrev frem og tilbage, men det er et taletidskort, og der er svare på hele tiden.

Nå, men det er jo bare sur røv.....

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu