thenndk skrev:
Tak for det, de lyder rigtig lækre, men er mere end jeg vil ofre så lad mig lige spole lidt tilbage, håber du er tålmodig med mig.
Jeg har koblet min recorder til TV via AV1 og HDMI1, kan jeg så koble en simpel STB på via AV2 og HDMI2, og så stadig optage fra Kabeltv, men selvfølgelig ikke fra STB'en og hvis, hvordan styrer jeg så den opsætning ?
|
Det kan aldrig blive billigere end med en billig STB - evt blot en 250 kr MPEG-2 model.
Det dur ikke at sætte filtre ind i coax kablerne - allerede før november kan du forvente at flere kanaler kommer via antennen og den nuværende MUX 1 bytter kanal flere steder i landet pr. 1 november.
At radioamatøre kan lege med filtre er noget andet - men det er IKKE noget man spare penge på.
Har man kabel - så få en digital boks og betal regningen - det ender med at være det billigste.
I det hele taget forstår jeg ikke, at man kan være ret uvidende om et område og så tro man kan 'være smartere end verden' .
Lars
PS! Jeg har (digitalt)kabel, men har tilsluttet div. STB'er når jeg lige ska se hvordan det går med DTT.