recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 fra 2012 et coin offer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 fra 2012 et coin offer?

 Besvar Besvar Side  <1 282930
Forfatter
Besked
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Så er der introduktionstilbud på TV 2 hos Boxer 199,- for første år. http://digitalt.tv/boxer-halverer-prisen-pa-tv-2/

Tja, det virker vel som om Boxer strækker sig omtrent alt hvad der kan lade sig gøre med de vilkår de har fået fra TV2.

Jeg vælger dog alligevel at vente, for at se, om jeg overhovedet kommer til at savne TV2, når kanalen forsvinder.

Det er lidt ligesom med Formel 1. Tidligere så jeg det jævnligt på DR1, men da det forsvandt derfra, gik jeg bare over til at se Søren Ryge..... Eller noget andet høj-oktan ;-)

/B
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 17:00
Jamen jeg har længe bandet over Go'morgen TV. Efter de smed de gamle værter ud, er det blevet en gang misk mask, hvor der ikke er tid til fordybelseUnhappy
 
Til gengæld vil jeg nødigt undvære Vild Med Dans, men må så lede efter de Skjulte Stjerner på DR1 istedetTongue
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

turbo 2! Så har du vel fået en kopi? Hvem er brevet adresseret til?
Eller har YouSee mon sendt brevet til alle i din forening?


Ja - Alle beboere har fået samme brev, som er en kopi af et brev, der oprindeligt har været sendt til Boligforeningen. Men de øvrige beboere synes, som jeg, at det ser underligt ud, at Grundpakken kun stiger med sølle to kroner, når der i samme brev står, at Grundpakken stiger med ti kroner.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 09:56
Turbo2!
Der er sikkert en forklaring, men den må foreningen hjælpe med.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 15:48
Forklaringen kommer her:

Var på boligkontoret for at høre, hvorfor jeg tilsyneladende kun skulle betale sølle to kroner mere, end den egentlige prisstigning viste...

Det er fordi, der lige nu er forskellige priser i samme by. Dette udligner Boligforeningen så alle betaler samme pris for pakkerne. Derfor passer teksten i brevet fra YouSee ikke helt hos mig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 282930
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu