recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med ViaPlay.dk  ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med ViaPlay.dk ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TDCmonopol Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-April-2011
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med ViaPlay.dk ?
    Sendt: 31-Juli-2011 kl. 09:08
Overvejer at teste Viaplay.dk 's streaming...

Mit første problem: der er ikke nogen entydig forklaring på hvilke kanaler man har adgang til. (har sendt besked til deres kundeservice for svar på dette)

Er der nogen som har erfaringer med kvaliteten af deres streams?


Redigeret af TDCmonopol - 31-Juli-2011 kl. 09:08
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 10:47
Det er vel ikke kanaler, men bare et udvalg af programmer man kan vælge imellem.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 13:35
Jeg har prøvet det nogen gange efterhånden. du har IKKE adgang til nogen viasat kanaler, men derimod fri adgang til de programmer de viser (afhængig af den pakke du køber - jeg plejer gerne at tage serier og film til 99) men så har du fri adgang til alle de film de har liggende (også forholdsvis nye film) udvalget er bare ikke nær så stort som f.eks. voddler og andre tjenester lign.
selve kvaliteten fejler intet! det alm. SD kvalitet (nogen film og sport udsendelser fås i HD).
er man fast seer af f.eks. Politistationen, eller måske Robinson, så kan man se alle gamle afsnit af disse, samt de nyeste afsnit, dagen før de bliver vist på tv.
Og så vil jeg skyde på at 50-70% af deres udvalg også ligger tilgængelig på mobil versions siden til ipad/iphone.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
xcite Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 14:26
Prøv evt. filmen 2012 som i øjeblikket kan ses gratis.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu