recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wimp eller Spotify?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wimp eller Spotify?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2013 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:


Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Mht udvalg er de meget ens - i hvert fald hvis man primært lytter til musik spillet på rigtige instrumenter


Høhø. Det andet kan vel heller ikke kategoriseres som musik? :D


"The day the music died . ." - var sgu den dag computeren blev opfundet .


- enig.....der var squ' mere..."autencitet".... over musikken når man i gamle dage med rystende teenage-hånd forsigtigt satte pick-up'en ned på vinylen...EFTER at man først havde støvet pladen af med en kulfiberbørste, for så derefter med største forsigtighed at børste PU-nålen med en lille børste....det er simpelthen "for nemt" at lytte til musik nu om dage

Vi snakkede nu mere om, hvordan musikken blev skabt, ikke hvordan det blev afspillet. Men jeg er nu også enig med dig. Jeg elsker også at sætte et stykke vinyl på.

En ting mere, udover rigtige instrumenter, så mangler musikkere også deres største indflydelseskilde fra dengang de brændte deres lys i begge ender. Stofferne!
Jeg er ikke den store tilhænger af stoffer, men den gang musikkerne flød i LSD, hash og kokain, skrev de altså nogle langt federe stykker musik.
I dag skal de jo være veganere, afholdsmennesker og må ikke dyrke hor. Hvad er det for noget pjat?!?!? Jeg siger, at de bør hyre nogle bedre agenter, så de kan lære at lave ordentlig musik! :)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 08:12
Ja for musikere i dag tager jo ingen stoffer og ryger aldrig hash... Eller noget.
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 09:18
Nu synes jeg muligvis vi er på vej ud af en tangent der ikke helt har med emnet at gøre ;)
Jramskov
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

Men som mange andre skriver så er WiMP bedre integreret i SONOS, der kan jeg kun være enig.

Kan i ikke prøve at forklare hvordan det er bedre integreret? 
Jeg bruger nemlig Spodify på arbejdet, på min mobil og hjemme på sonos.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2013 kl. 12:55
Når du finder et band i wimp på sonos bliver det opdelt i grupper.
mest kendte sange, albums, egne albums mm.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu