recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - T-Hansen problemer  
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketT-Hansen problemer  

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg har rettet trådens titel, og bliver den igen injurerende, så lukker jeg tråden.

/Jens

Nå. DET er dig der sidder og retter min tråd, ja okay censur det er vel en nødvendighed for at drive sådan et forum. når begavelsen ikke rækker.

Og til din orientering er der INTET (staves) injurierende omkring, hverken overskriften eller indholdet af mine indlæg, så i bund og grund bryder jeg mig ikke om dette forum, med denne form for censur, så om du lukker tråden eller vælger at slette den, siger mere om dig end om mig.



Til top
per falck Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af per falck per falck skrev:

hvis bilen skal køre med 40 i ET. og dem du har er ET 35 så er de lovlige

Efter jeg har læst mig frem til er standard ET 38
hvis de 38 er standard.  og du må øge sporvidde med 20 mm total. hvilket svarer til 10 mm i hver side.  kan det tal jo vige 10. så længe de ikke skraber på nogen steder.
 
mvh per
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg har rettet trådens titel, og bliver den igen injurerende, så lukker jeg tråden.

/Jens

Nå. DET er dig der sidder og retter min tråd, ja okay censur det er vel en nødvendighed for at drive sådan et forum. når begavelsen ikke rækker.

Og til din orientering er der INTET (staves) injurierende omkring, hverken overskriften eller indholdet af mine indlæg, så i bund og grund bryder jeg mig ikke om dette forum, med denne form for censur, så om du lukker tråden eller vælger at slette den, siger mere om dig end om mig.





Jan har hermed lige modtaget et par ugers ferie fra recordere. Jeg beklager min begavelse rækker kun til at trykke på den knap.

Og dermed kan jeg vel også ligeså godt lukke denne tråd. Dem der gerne vil fortsætte med at læsse om Jans pasningsgaranti kan læse om ham på haderthansen sitet.


Redigeret af hummelmose - 13-Marts-2010 kl. 17:50
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu