recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad fra Humac - nogen ulemper?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad fra Humac - nogen ulemper?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 17:15
Deres politik matcher rigtigt nok den de fleste butikker efterhånden kører det, det er vel heller ikke der problemet ligger.

Det der er problemet er at der er rigtig mange de har oplevelser med at blive behandlet dårligt, eller i bedste fald fået til indtryk at de er aldeles inkompetente. 

Med deres track record så havde jeg personligt valgt et andet sted. Ikke blot fordi jeg ikke selv vil risikere at stå i en træls situation, men også fordi jeg rent principielt ikke har lyst til at støtte en butik der bliver drevet på den måde.

I sidste ende er det jo dit eget valg, man kan sagtens gå ind til noget med selvtilliden i orden og stadig brænde sig. Det er desværre ikke altid alle der spiller helt efter reglerne.
Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wigant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Jeg savnede mere information omkring lige præcis deres håndtering af produktlanceringer fra Apple. Jeg kan forstå at de tidligere ikke havde tilladelse til at modtage forudbestillinger fra Apple, men det har jeg fået bekræftet fra Humac at de har denne gang - dog kan de ikke sige hvor mange de får leveret, eller hvornår de får dem.

At de selv bekræfter det kan man vist ikke bruge til særlig meget. En evt. bekræftelse burde komme fra Apple
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 14:52
3 sider om hvor man skal købe en iPad? :-) 

Sjovt, jeg troede det bare var én man købte, når man stødte på den i fx. Fona..


Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 14:56
Ikke hvis man bare SKAL have den med det samme
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

3 sider om hvor man skal købe en iPad? :-) 

Sjovt, jeg troede det bare var én man købte, når man stødte på den i fx. Fona..



Kaldes at lave research før man laver et stort køb ;)
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

3 sider om hvor man skal købe en iPad? :-) 

Sjovt, jeg troede det bare var én man købte, når man stødte på den i fx. Fona..



Kaldes at lave research før man laver et stort køb ;)

Stort køb? Hvor mange køber man dog?
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ikke hvis man bare SKAL have den med det samme

Det kan jeg så bedre forstå.. For storkøb er det da vel ikke ligefrem?

Jeg kan forstå det hvis det er en iMac, Macbook Pro eller en Cinema skærm eller noget i den retning. Der ville jeg heller ikke bare købe. Især ikke i Humac ;)



Redigeret af RuneH - 13-Marts-2012 kl. 15:14
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ikke hvis man bare SKAL have den med det samme
Det kan jeg så bedre forstå.. For storkøb er det da vel ikke ligefrem?
Som nævnt er jeg blot MEGET utålmodig Embarrassed Vores gamle netbook synger på sidste vers, og er efterhånden en daglig plage...
Jeg ringede faktisk til Apple igår, da der på apple.com sammen med den nye iPad står:
"Køb i Apple Online Store på Internet, 802 408 35, eller find en forhandler."
Jeg kæmpede en brag kamp med sælgeren, men jeg kunne ikke lokke en iPad ud af hende, eller for den sags skyld bare få oplyst om det overhovedet bliver muligt at forudbestille dem i DK. Thumbs Down
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

3 sider om hvor man skal købe en iPad? :-) 

Sjovt, jeg troede det bare var én man købte, når man stødte på den i fx. Fona..



Kaldes at lave research før man laver et stort køb ;)

Stort køb? Hvor mange køber man dog?


Hah, små elitær perhaps?

For mange af os er næsten 4000 kroner mange penge, så kan man sq godt lige lavet en smule research i forhold til hvor den skal købes henne.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu